Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Jag har en unghäst som jag snart ska börja rida och jag ska köpa en sadel till henne. Nu vet jag att man inte ska ha e nsån jätte fin...
Svar
7
· Visningar
2 241
Senast: Niljan
·
L
Körning Har två frågor! är inte så välldigt duktig på de här med körning! Min första fråga är. Får man ha Bälte på sig när man kör...
Svar
14
· Visningar
1 183
Senast: Nora
·
D
Dressyr Har just börjat rida en ny häst vars övergångar från galopp till trav är ganska "otränade". Ägaren har helt sonika brytit av från galopp...
Svar
4
· Visningar
943
Körning Nu har jag kommit såpass långt med körningen att jag kan spänna för och köra en tur i omgivningarna utan att ha hjärtat i halsgropen...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Lejonelle
·
S
Trav Hej jag har en fråga ungeför hur mycket kännar man på att jobba med trav?
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: molle2
·
Tävling Blir jag som sjutton, så fort de har nån klubbtävling och jag är anmäld mår jag sjukt dåligt.. bara för att den utselar sig på...
Svar
4
· Visningar
780
L
Körning NUUUUUUUU har jag latat färdigt och lyckats ta kort på Felicia med våran nya Roslagsvagn! :rofl: ursäkta att det dröjt! :D blev inte...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: linneaforss
·
R
Trav Jaha, nu har det blivit fredag igen och det är hög tid att finna veckans spik! ************************* *************************...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: sandriie
·
S
Trav Såg en kusk häromdagen som fått böter för oljud under lopp. Exakt vad innebär det och var går gränsen?
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Red Mile
·
D
Trav Jag vill veta allt om hur ni ridtränar era travhästar och om ni gör det? Hur lägger ni upp det? Hur ofta, hur hårt, på vilket sätt... 2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: ponnylollo
·
Trav Om ni hade en häst som ni visste var för rak i kotorna fram (där även syskonen är det) och som har för veka kotor för trav, skulle ni...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Netted
·
M
Islandshäst Här är, som tidigare utlovats, den första rapporten från sommareksem studien. Marie S...
Svar
6
· Visningar
1 044
C
Övr. Grenar :banana: red hubertusjakt i går (söndag).... vi var 35 st som var med... det var min första jakt men absolut inte min sista!!! det var...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: catta_84
·
E
Körning Hur långt har ni mellan hästens bakben och svängeln? Har läst 50 cm, räcker det? Skulle tippa att jag har omkring 85 cm nu men linorna...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: tirnanog
·
Dressyr Någon som vet om man får ha det? ska tävla lokal tävling och vi har padd under sadeln.
Svar
5
· Visningar
1 025
S
Islandshäst är det någon där ute som ska vara med på stormur höst lätt? jag ska vara med och tävla med min häst Kolur. ska satsa på fyrgången vill i...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Skrauti
·
S
Hoppning Vilka höjder är det på SM?:) :love: :bump: :D :banana:
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: pollan
·
Tävling Någon här som är bra på att sy-fast knopparna. Jag har hört att det sitter mkt bättre då, men det verkar så svårt... Någon som orkar...
Svar
19
· Visningar
2 905
Senast: Honey_Pai
·
N
Trav Vad ska en bra montè häst ha för "egenskaper"?
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Montéryttare
·
Trav Är lite nyfiken på vad ni som jobbar som hästskötare i travstall tjänar ungefär? Är lite sugen på att söka nytt jobb men vet inte vad...
Svar
9
· Visningar
1 443
Senast: molle2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka