Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vad tycker ni om bomlös westernsadel? Får man tävla med dem? :p 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 782
Senast: Daimie
·
S
Western HEJ! Jag har ett litet problem med mitt arabsto, det är nämligen såhär att när jag ska fatta galopp och sätter i skänkeln så blir mitt...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: real_cowgirl
·
R
Övr. Grenar Bukefalisten Annika Källse råkade ut för en otäck olycka på Täby Galopp idag, LÄNK. Många med mig hoppas att Annika mår efter... 2
Svar
38
· Visningar
3 348
Senast: hopp_o_galopp
·
Trav Alltså, jag har fått förklarat för mig att ju mer kusken har i handen (ju mer hästen ligger emot bettet), ju bättre är det. Är det...
Svar
8
· Visningar
1 082
Hoppning Hade de idag i vaggeryd. Dock ingick den inte i banan utan den stod som valfritt hinder efter målgång. Jättevettigt tycker jag, tänk vad...
Svar
6
· Visningar
2 704
Senast: Minelli
·
E
Övr. Grenar hej allihopa har en fråga kan man praoa på ett galopp stall? :confused: 2
Svar
22
· Visningar
2 501
Senast: enjes
·
L
Dressyr Jag har ett litet problem.. När jag rider kan jag inte jag få mina fötter att vara stilla :S Har försökt med det går inte :confused... 2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: Luxurios
·
Körning Jag fortsätter förneka att det är en islänning jag har:angel: Nu är han inte bara dressyrstjärna utan körhäst också:D Jag har...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Geisli
·
C
Tävling Som en del vet har jag en hingst som snart ska ut och visa upp sig lite. Jag är en erfaren hästmänniska, men har aldrig tävlat med... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 303
Senast: toughcookie
·
F
Tävling Ska nu på lördag starta min första lokala tävling, även första lokala för min 5-åring. nu till frågetecknet. Min häst är som sagt 5år...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: karuso_00
·
I
Islandshäst någon som har vart där? någon som vet hur det gick, och kanske har lite resultat i huvudet? :)
Svar
12
· Visningar
2 965
Senast: iceland
·
F
Western Hej på er alla! Vilka av er ska dit med häst? Och vilka grenar ska ni vara med i? Vilka ska dit och bara kolla? Jag ska vara med i... 2
Svar
36
· Visningar
4 304
Senast: Huntress
·
Körning Hej allesammans. Ville bara tala om att Trygg fick en underbar liten pojk den 30 maj. Allt gick finimang. Han skall heta Mio.
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: _L_
·
R
Western Visst är det väl så att man inte får ha lindor när man tävlar trail?? Ens på d-nivå? Har bestämt för mig det men jag är lite förvirrad...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: reykurboy
·
B
Fälttävlan vilka planerar att åka till Tågarp?? :) en tävlingsplats värd att efteranmäla sig till??? :crazy: måste strukturera om...
Svar
13
· Visningar
1 113
Senast: Narcissa
·
Hoppning Hej! Undrar om någon skulle vilja kolla upp ett resultat till mig på en häst i Sverige? Jag har inte tillgång till resultatkalendern...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Badtz Maru
·
Western :D Det går så jäkla bra med westernridningen! En undran jag har bara; Så fort westernutrustningen kommer på, så tar hon bettet och...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Intejag
·
Hoppning Kan man avgöra om hästen har en bra hoppteknink genom att titta på en bild? Kolla på min när han hoppar(inte dom bästa bilderna...
Svar
14
· Visningar
1 455
Distans Nu på Göinge så blev vi placerade vilket inte tillhör vardagen för oss. Cz var ganska trött efter målgång. Han låg på som ett ånglok...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Moheed
·
T
Hoppning Hej! Om hästen har vägrat två gånger på en lokaltävling (olika regler på lokal/regional nivå) har man då fått 4+8 fel = 12 fel eller... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 650
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka