Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Distans Jag ska rida min första CL på Greveritten :banana: och undrar om det behövs sulor på den ritten?
Svar
10
· Visningar
1 265
Senast: dörr
·
N
Hoppning hej, har en häst på ridskolan som jag ska hyra nu några veckor på sommar.. hon är jätte fin och hoppar hur bra som helst. men.. när...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Natacha
·
R
Hoppning hej! är ni aldrig rädda för att hoppa stora oxrar? Jag tycker dom är jätteläskiga. Hur ska man göra för att känna sig mera säker? om...
Svar
9
· Visningar
2 573
Senast: Svintan
·
S
Hoppning Lägg ut era hoppresultat, samt bilder om ni har :) Berätta oxå gärna om hur tävlingsplatsen va, hur hästen kändes o liknande :D:bump...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: cardior
·
C
Hoppning Hej! Tänkte be om lite råd om hur jag ska göra med min kära D-ponny. Hon är 8 år o har gått LA som 6åring, som bäst med ett nedslag. Men... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 053
Senast: alex_415
·
K
Hoppning http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=29689&a=534590&from=tipsa Liten snutt får 1952. Innehåller hoppning... 2
Svar
26
· Visningar
1 951
Senast: Bellini
·
C
Dressyr Dottern ska tävla sin första dressyrtävling i morgon och jag hittar inte mitt TR. Får man rida i säkerhetsstigbyglar med snodd?
Svar
2
· Visningar
868
Senast: carnival
·
R
Trav Hur anser ni att en bra montéryttare rider ? Stil ? "Bildbevis" ? Intressant att veta .. och se själv vad man kan prova för något :) 2
Svar
39
· Visningar
3 713
M
Körning Hoppas att den här frågan ligger rätt, flytta den annars. Jag har en Nordsvensk som jag tänkt köra i skogen i vinter. Hon behöver...
Svar
7
· Visningar
4 284
Senast: _L_
·
G
Trav Hej! Min travare född -04 har travat fint hemma på gården men då i ganska lungt trav. Lagt in ytterst lite pass nån gång då och då. Nu...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: happyjoy
·
Islandshäst Många av mina kompisar som har travare säjer att: å igår töltade han! eller åh jag har lärt min travare att tölta lite.. kan det... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 072
Senast: HanSomFlyger
·
R
Tävling vilket är anmälningsavgiften på dessa två? (40+20) (60+20/60)
Svar
3
· Visningar
966
Senast: rare
·
Dressyr Jag har funderat ganska mycket på hur mycket man bör starta sin häst för att den ska få rutin och prestera bra utan att den tröttnar på...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: bobo
·
Western Vilka ska till grevagården 29-30/4? :bump: Jag ska, jag ska, jag ska! 2
Svar
38
· Visningar
2 563
Senast: sweet_candy_
·
Fälttävlan Äntligen ska vi börja bygga terrängbana hemma! Fått ett stort fint gärde där vi ska börja bygga. Nu finns många frågor till er som varit...
Svar
4
· Visningar
4 524
Senast: BeastieBabe
·
R
Hoppning Jag har en häst som jag tränar western på och ska tävla i distans med. Men jag vill löshoppa henne för att bygga ryggen mer. Men vill ha...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Lill-my
·
Z
Western jag har dåligt minne och är förvirrad, har inte ridit på ett halvår och skall sätta igång min häst som stått i flera år. Hur gör ni när...
Svar
6
· Visningar
2 051
Senast: real_cowgirl
·
K
Fälttävlan Vilka ska dit och vad ska ni göra där? vilka har tävlat där, har bilder därifrån och nån kanske känner igen sig.
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Korpen_
·
B
Fälttävlan har inget TR tillgängligt och får höra lika många svar som personer jag frågar....:angel: kort å gott skulle någon vilja vara... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 899
Senast: whalan
·
T
Islandshäst Hej! Jag rider en islandshästvalack på 11år sedan 2½ år tillbaka, han importerades från Island i januari -03 och var då mer eller...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: sofy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka