Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr När jag rider dressyr på min ponny så flyter allt jätte jätte bra tills vi ska galoppera.. eller snarare efter vi har galopperat.. Ja...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: BusBarro
·
I
Islandshäst Är det nån som vet vem som är ansvarig för islandshäst delen? Och hur man kan få tag i denna person? Kommer det vara nån tävling som man...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: Forchaire
·
Western Jag pratade idag med en riktigt gammal hästkarl som hållt på med hästar sen barnsben. Han tittade på min hästs ben och sa direkt, -...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: TCJ
·
K
Hoppning Har ni några bra tips på träning som höjer mjölksyratröskeln? När min häst är inne på en hoppbana, får hon gärna lite mjölksyra mot...
Svar
6
· Visningar
1 518
Senast: alex_415
·
T
Övr. Grenar Har England någon motsvarighet till vår Galoppsport.se? Där man kan söka galopphästar med tävlingsresultat och avkommor???
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: Megs
·
Övr. Grenar var gå gränsen för tävling? olika för olika status på tävling eller samma för alla?
Svar
1
· Visningar
775
Senast: tifo
·
Å
  • Låst
Dressyr Vet att det fanns en sådan här tråd innan. Den var jätterolig så jag gör en ny :idea: Skriv vad ni har fått för...
Svar
1
· Visningar
1 325
Senast: break_a_leg
·
V
Western Ska tävla i en D tävling om 2 veckor.. Fick reda på att det skulle vara en i närheten igår :crazy: Dick är det så att man får ha...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: Venezuelas
·
Z
Islandshäst Någon som vet om det finns någon resultatlista någonstans eller någon som vet hur det gick på ett ungefär... Tack!
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Eva_S
·
S
Western får man rida på detta bett i lättare klasser i tex pleasure mm? http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/500157.jpg
Svar
16
· Visningar
1 221
Senast: höstmåne
·
Körning idag hämtade jag den :) dock måste den målas och fixas till lite.. vad tror ni, passar den här vagnen till detta sele? här har ni...
Svar
16
· Visningar
1 179
Senast: _L_
·
S
Körning Jag saknar en rem till min bröstsele och undrar var man lättast hittar en ny. (och nej, de kan inte ordna en där jag köpte den)
Svar
2
· Visningar
766
Senast: _L_
·
S
Dressyr får man ha detta bett ??? nej, har inte TR så :P http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/500157.jpg 2 3
Svar
40
· Visningar
3 345
Senast: Henchen
·
V
Islandshäst hur ska man göra med en häst som har travlakt i tölten? ja har försökt många gånger på olika sett men det går knappt... det går ibland...
Svar
6
· Visningar
2 031
Dressyr Hur går det till när man ska in på banan? jag ska på min första dressyr clearround idag. jag vet hur det går till i hoppning, först blir...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: HoppFantasten
·
Trav Hej, Det här brukar vara ett forum där man får snabba och kunniga svar. Min häst betedde sig som en maniac idag när jag skulle köra... 2
Svar
24
· Visningar
2 689
Senast: Nominous
·
P
Hoppning vad betyder det? jag har inget TR tillhands då jag inte hittar det någonstans:devil: så snälla hjälp mig!
Svar
4
· Visningar
990
Senast: pollan
·
Fälttävlan Hej.. Jag har precis börjat träna lite terränghinder med min häst vilken vi tycker är helskoj! :) Men nu när jag kollar runt lite...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Tiller
·
Hoppning min häst är väldigt duktig att inte hoppa meed än vad som behövs.. ja vet dom ska inte hoppa mer än nödvändigt men hon stryker hindren...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Panikie
·
Hoppning Visst kan det vara svårt att hålla reda på alla tyglar så det är kanske inte det mest optimala, men jag behöver veta om det är tillåtet...
Svar
9
· Visningar
2 893
Senast: mumrikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka