Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst om det är någon som är där och tittar under helgen får ni gärna skriva lite resultat! vore kul!
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: Och_Aye
·
Hoppning Nån som skulle vilja visa mig bilder på de olika hindertyperna som finns, vad är ex. skillnaden mellan en pullermangrav och en...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: Smulu
·
D
Dressyr Får man småprata med hästen, berömma, osv. under tävling? :confused: 2
Svar
24
· Visningar
1 917
Senast: Victovie
·
I
Tävling Vad kostar det att lifta med hästtransport resp lastbil till t.ex en tävling? Vad betalar du /mil? Någon som brukar betala/ta...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Idasagare
·
N
Tävling Jag har hört att man får tävla ponny under 6 år i "träningssyfte" även om man är över 18 år som ryttare, stämmer det? gäller det alla...
Svar
6
· Visningar
2 562
Senast: Bison
·
Distans Efter många år med konvalecenser och oplanerade föl och jag vet inte allt så har jag ju nu faktiskt en fullt frisk arab som jag skulle...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: Kassiopeja
·
A
Fälttävlan Vilka regler gäller för att starta CIC och CCI? * resp ** Var hittar jag reglerna? I TR? Har letat :(
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: PrinceFair
·
S
Hoppning ...räknas det som samma sak (vägran) på tävling? Visst ger båda 4 fel?
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Lady_S
·
O
Trav Hur tränar jag en otränade travare för monté? Är det svårt att ta licens? Vad kostar det på ett ungefär att låta någon annan rida åt en...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: kotten
·
Trav Någon som vet var man kan få tag på begagnade delar till exempelvis vagnar och selar? Har försökt på närmsta travshop, men de hade inte...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: kotten
·
T
Hoppning Jag är medryttare på 23-årigt am. varmblod (alldrig startad (!) ) som har legat på 1.20-1.30... han har inte blivit hoppad på ett tag...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: theark
·
C
Hoppning Hej allihopa, köpte häst för ett halvår sen (en 5 årig valack) som hoppar asbra. Nu tänkte jag börja tävla med honom men är osäker på i...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: EQL
·
H
Körning Jag har läst här tidigare om er som har slädar som sladdar från sida till sida och belastar hästens bakben. Lägg en metallkant på...
Svar
4
· Visningar
779
T
Islandshäst Undrar vilken vikt jag ska köpa på bootsen till min Islänning? Har haft vanliga gummiboots med kartborreknäppen vilket fungerat bra...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Svalan
·
E
Hoppning I gymnasiet hade vi livliga samtal om barriering, jag har sett endel stora namn tillämpa metoden. Vad tycker du om barriering... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 927
Senast: pollan
·
R
Western Jag har hittat en sadel som jag vill ha. ALlt är bra förutom att sätet är 15" jag har bara haft 16" innan och de har ju vart rymliga...
Svar
13
· Visningar
972
Senast: real_cowgirl
·
Hoppning Blir snart galen, blir aldrig några träningar på min klubb.. å det är ju långa avstånd att åka också här jag bor, så det är svårt att...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Zlatan
·
Trav Är lite intresserad av detta med Monté... Finns det bara för varmblod eller finns det också kallblodsmonté? Krävs det att ryttaren...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Montéryttare
·
M
Hoppning Jag tänkte på den hästen. Den har ju en svensk hästägare och är säkert värd massor. Det är ju en otroligt fin hopphäst med fantastisk... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 944
Senast: gragge
·
  • Låst
Western Nu vill jag se ni här på buke när ni tävlar. Det spelar ingen roll vilken gren, hästras eller ryttare det är . :) Skriv gärna hur...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: tifo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka