Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag tycker att man borde ha en unghästavdelning i debutant-och lättklass. Det är ju oftast dressyren som är avgörande i dessa klasser... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 570
Senast: Agnes*
·
Trav På 90-talet någon gång blev ju Fortunan förbjuden efter ett antal incidenter då sulkyn gått sönder. Vad hände? Slutade Fortuna att...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: solros
·
L
Trav Om ni har en ostartad häst - när tycker ni att den är startklar? Vad ska den ha presterat i träningen då när ni känner att det är dags...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: solros
·
Fälttävlan Vilka tror ni kommer att tävla om guldet i år? :)
Svar
2
· Visningar
784
Senast: FT_ryttare
·
Trav Alltså..här har ni en fin en. Jag trodde jänkaren hette RÖKTA ÄLGEN! Det åter ju så när man säger det. Vidrigt namn på en häst tänkte jag.
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Gabbi
·
Dressyr hallo..! Jag har då haft min häst i ca 7 veckor nu. Hon är igentligen och framför allt hopphäst, men det skuulle vara så kul att starta...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Docka
·
Trav Någon som har några erfarenheter av den selen och vill dela med sig? Prisvärt eller ej?
Svar
17
· Visningar
2 136
Senast: Riley
·
Dressyr Min häst har ett väldigt kort steg i skritten eller rättare sagt i allmenheten...Hur ska man göra så att det verkligen ser ut som hon...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: TheHunted
·
A
  • Låst
Western Alltså... hur var det nu... vilket är mjukast?:confused: 2
Svar
26
· Visningar
3 071
Senast: tifo
·
Y
Fälttävlan Trodde inte att man fick ha de i terrängen men får man de? Ska tävla på söndag så ja behöver hjälp snabbt!:p
Svar
3
· Visningar
888
Senast: fälttävlansnörd
·
Western Jag har köpt en "westernsadel" men vet inte hur jag ska göra med sadelgjorden ??!! Hur sätter man fast den ?? Kan man inte använda en...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Athina
·
R
Distans Jag undrar när ni arrangerar träningsritt i distans. Använder ni vet protokoll då? Vi ska nu för första gången simulera vet innan har vi...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Mirraya
·
Fälttävlan gått löp innan och riden ordentligt i ett par månader på dessa bilderna :) Började rida honom som försäljningshäst i oktober lite sedan...
Svar
19
· Visningar
1 908
Senast: Utopia
·
Islandshäst Kan någon hjälpa mig med WF? :( Jag har sökt och sökt och sökt men bara hittat EN enda häst på typ 20 sökningar!!! :cry: Jag har till...
Svar
7
· Visningar
1 483
L
Körning Hej hej Nu har jag en till fråga om shettisrockard... :o En globusrockard som är använd max 10 ggr vad bör den kosta?! Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: PrittePuff
·
Dressyr Hur är det hära med dressyrtävling och sadel..? Jag är då först och främst hoppryttare,vilket innebär att jag kommer satsa mer på...
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: miiah
·
L
Islandshäst Säg att man ska köpa ett inridet sto för ca 40 000, vad skulle Ni ha för förväntningar på hästen då? Vad ska den kunna? Självklart vill... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 433
Senast: henrikg
·
P
Övr. Grenar Hej, Jag ska skriva ett grupparbete om gymkhana och behöver er hjälp! Min fråga som jag ska besvara är: "Vad behöver man mestadels...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: _paniiik_
·
B
Dressyr Idag var jag på tävling och upptäckte hur mycket sämre min ponnyns trav blev när jag satt ner :eek: När jag red lätt fick han shwung och...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: Zahlo
·
B
Dressyr Halloj! Jag håller på o försöker träna enkla byten på min buse. När vi gör det så blir det lätt en halt och sen skritt, trav typ 3 steg...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Dark_Iris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka