Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western vart hittar man dem? hittar bara startlistor.:confused:
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: alazzi
·
S
Dressyr Vad kan man göra åt en häst som verkligen inte vill ta stöd på bettet, speciellt inte på yttertygeln. Övningar och ev bettbyte. Rider på...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Silly
·
Hoppning Kan vi inte lägga in lite roliga filmer/kort på snygga avramlingar? även fula :P Sådant är alltid kul :)
Svar
9
· Visningar
2 012
Senast: Sweetan_
·
Fälttävlan Jag har inte hunnit köpa ett nytt TR än...:angel: Har någon en aning om detta pannband kan vara tillåtet?? Det är ju i grunden ett...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Magic_Mac
·
Körning Ja lite dum var jag nog för jag testa nya gjorden tillsammans med bakselen så jag vet inte vilken som gjorde mest, men sadeln låg iaf på...
Svar
9
· Visningar
1 259
B
Fälttävlan Hej!! jag undrar vad för höjd det är för C-ponny i msv B i banhoppningen?Tacksam för svar
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Whoops
·
S
Western hej min unghäst ligger på innerbogen vid galoppen har någon nått tips för att förbättra detta
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Lazy Lady
·
Tävling Sitter och ska lösa licens till min häst. På postgiroblanketten ska man ju fylla i Reg nr. Är det samma som ID-nr som står i hans pass?
Svar
1
· Visningar
1 296
Senast: Lotta68
·
K
Tävling Någon mer som väntar på att passet ska bli klart? jag skickade in mitt i okt/november... vad jag har hört angående lokala tävlingar så... 2
Svar
38
· Visningar
2 992
Senast: Lotta68
·
Hoppning Hoppade lite med Elma idag, så här såg det ut när hon hoppade en oxer Obs! Det var inte ofta hon hoppade uten ville gärna...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: fikapaus_
·
H
Islandshäst Ska tävla med min sköthäst Loftur den 15 augusti, i Gedinga Keppni (stavning)? Dt är hästens ägare som har anmält mej med mera. Är dt...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: HanSomFlyger
·
S
Körning Borde det inte vara väldigt avhängt vad man GÖR med hästen när man kör med den, vad man behöver för utrustning? Jag kör just nu en...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: _L_
·
P
Dressyr Jag lärde mig en sak idag som jag tänkte att jag kunde dela med mej till er andra ... : man ska inte ta mer i tygeln än vad man driver...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: Gwaeron
·
Western Nu har jag äntligen köpt in en massa konor, så att jag slipper använda hästarnas vattenhinkar. Jag vill ha en massa olika övningar med...
Svar
19
· Visningar
2 356
Senast: _Erik_
·
W
Dressyr Hej alla dressyr bukare..ska tävla dressyr för första gången och undrar lite vad som ingår i LC:1, LB:1 & LA:1? har även hört att man...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Zandrizzz
·
T
Western Här kommer bilder från när vi åkte ut på Pampas... Jag och min man åker bakpå en lastbil!:) På otroliga sandvägar...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: avur
·
Dressyr Jag var och red för en annan dressyrtränare än min vanliga för ett tag sedan. Red ett halvblodssto på 13 år som jag aldrig ridit förr... 2
Svar
25
· Visningar
2 202
Senast: NiraK
·
Dressyr Vill få tips hur man får sina händer stilla :confused: Lätt att den åker upp och ner i takt med hästens gång (speciellt vid...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Malinigbg
·
P
Hoppning Löshoppa hästen min i dag och undrar vad ni tycker om hennes hoppteknik.? Det är väl inte så jätte högt, det högsta ligger på 110. Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 436
Senast: Phorsytia
·
Tävling Jag ska iväg på min och hästens första hopptävling nästa helg och nu undrar jag om ni tycker att jag ska ha en röd rosett i svansen på...
Svar
14
· Visningar
1 442
Senast: overtyre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form