Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Dressyr Jag måste ha slagit i huvudet eller nåt, för jag har fått för mig att jag ska tävla dressyr... Men, mitt bekymmer är att jag har ett...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: psychogrrl
·
E
Hoppning Vilka va med ? :p hur gick de ?:idea: hoppas de gick bra för er kunde tyvärr inte vara där o kolla för medryttar hästen behövde...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: trazel
·
S
Hoppning Jag har en nordistravare som jag hoppar men jag undrar hur brett jag ska ha mellan hindrena om jag hoppar studs. Hon har små galoppsteg
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Svarta_Bringan
·
Körning Hur hårt kör ni era fyraåringar? Hur ser ett vanligt träningspass ut? Har ni klarat hästen från skador?
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Lill76
·
F
Hoppning ska starta en 50 cm cleranound. läste i tr att man skulle ha en nummer lap som som var minst 50cm2. räcker det inte med en liten...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: gamila
·
Western Kan ni sätta in bilder på westerninredning till hemmet? Både invändigt och utvändigt. Tex sängar, stolar, utemöbler, bord, hyllor, mm...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: attempt
·
K
Fälttävlan Är det någon som har programmet för CCIP* 2003 fälttävan FEI? och hur är det med dom där 15sekundrarna innan och efter optimaltiden i...
Svar
3
· Visningar
879
Western Förklara vad det innebär. Vilka ansluts dit? När görs dom det? är man tvungen att tävla då? Vad kostar det? Är det bara "dom stora" som...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: monke
·
Western Ramlade över denna organisation när jag surfade runt? vad är detta? Har inte sett tidigare att det har funnits någon förening som heter...
Svar
13
· Visningar
1 700
Senast: monke
·
E
Tävling Jag är 21 år och liten till växten och trivs bra på ponnyer, men jag vill även tävla lite... Så, det är alltså okej om jag startar en...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: suisyola
·
C
Tävling Får man ge sin häst kamomillte inför en tävling då det ger en lugnande effekt?
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Cider
·
Hoppning Ja, nu har jag kommit till att tänka på NÄR man får börja tävla sin häst...(hbl) Tänkte mest på hoppningen då...det finns ju...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: matjo537
·
Fälttävlan Jag har funderat på att ta fältävlans kortet och börja med det. min häst har ett väldigt bra steg.. hoppar OK och älskar att busa och...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Flying High
·
S
Hoppning heeej :) skulle vara super kul om ni skickade in eran första tävling :rofl: jag tävlade min första när det var sportlov :P hade lagt...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: SoffeC
·
Trav Ska åka och kolla på en häst på söndag och kommer antagligen (om det inte finns något allvarligt och uppenbart fel på hästen) vara en...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: jari
·
Western Kan någon förklara vad tex 100% Foundation betyder? Eller tex 94% Foundation? Och vad betyder tex 25% Poco Tivio, 12,5% Three Bars osv? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 306
Senast: Kaktus_nr_9
·
B
Hoppning Hur högt nmåste jag hoppa med min d-ponny för att det ska vara lätt d,c,b och a?
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Bellina
·
Tävling Saknas något på den här kom ihåg-listan? är så nervös inför måndagen så jag har säkert glömt hälften.. Sadel, schabrak, sadelgjord...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: _Runaway_
·
Hoppning att hjälpa en annan :) Ponnyn strular , han blir stark , ökar för att sen grisnita i hoppningen. Han trycker fruktansvärt inåt i...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: FT_ryttare
·
Körning Såhär är det: Jag och goda vänner letar gemensam kamrat att ha roligt med, och så reste jag ner med tjejej 15 år till Skåne förra veckan... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 767
Senast: EB_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka