Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Hej! Antar att alla som läser här inne börjar bli väldigt trötta på frågor om vilka selar som är bäst, billigast osv. Och här kommer...
Svar
11
· Visningar
2 370
Senast: madeleine71
·
Dressyr Vet nån vad max poängen i Lb:1 2003 ligger på?? Tacksam, vill kunna räkna ut mina %
Svar
6
· Visningar
1 672
Senast: Beauty_Boss
·
M
Övr. Grenar Jag har alltid undrat vad ni har för kriterier på hästar som ska ingå i tornerspel? Hur tränar man en häst för spelen? Om hästen aldrig...
Svar
3
· Visningar
2 408
Senast: Gisburne
·
S
Hoppning Jag köpte en häst för några månaders sen. Denna häst har pga tidigare ryttare ej hoppat på 5-6 år. Plus att hästen fått föl vid den...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: __Stilett__
·
Fälttävlan Har då en arab och har alltid varit intresserad av ft. Frågan är då om det är någon ide att börja träna o tävla ft med en arab? Någon...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: kent
·
Hoppning MARCUS EHNING! För er som inte vet så vann han världscupfinalen i Kuala Lumpur.. Jag höll ju stenhårt på MMB, efter att Rolfgöran... 2
Svar
23
· Visningar
1 785
Senast: kopparberg
·
M
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=03&infoID=21743&infoTyp=nyhet :bump: :banana: :bump...
Svar
18
· Visningar
1 451
Senast: Lilla
·
H
Western Finns det några stilregler inom detta man bör känna till? Typ ljus sadel och ljus pad... eller nåt sånt? Vad tycker ni passar till en...
Svar
18
· Visningar
1 246
Senast: Heira
·
Z
Dressyr HEJ! Jag har en fråga jag MÅSTE ha svar på !! Det är så att jag ska tävla Dressyr i helgen åh jag vill ha vita lindor. (Är inte...
Svar
14
· Visningar
1 738
Senast: Beauty_Boss
·
Islandshäst Hej Undrar om någon vet hur det går till när de bestämmer vilka som antas till Hólar? Vet ju att alla som söker skall göra ett...
Svar
4
· Visningar
984
Dressyr hjälp mig nu.. det var säkert 13år sedan jag tävlade dressyr. (usch vad tiden går..) hur är det måste man kvala på något sätt eller är...
Svar
14
· Visningar
1 287
S
Islandshäst Numera får man ha "vilket bett man vill" så länge det används "rätt". Får man använda stång och bygelnosgrimma? Är det "rätt"? Är det...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Svíþjóð
·
N
Dressyr Hallå alla dressyrisster! Jag har en fråga som jag har grubblat mkt. länge på. Varför sitter vissa (ta inte åt er om ni inte känner er... 2
Svar
31
· Visningar
2 147
Senast: Elisha
·
Y
Dressyr Jag har nu fått, och läst :D , nya dressyr-TR. De ändringar som jag tror är av störst intresse för många bukefalister är: Tygel på... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
23 988
Senast: sweep
·
H
Körning Så det kan bli! Åkte på tävling igår för att vara groom, men när vi väl kom dit så fick vi veta att det fattades en i laget. Eftersom...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: zorpen
·
L
Dressyr Hej! Startade LC:1 i höstas och tänkte starta även det i vår. Men så såg jag att de hade med ett nytt program, LB:0. Detta verkade ju...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: toughcookie
·
S
Dressyr Vilka bett får man inte rida med på ponny vid en L:C tävling på klubbnivå??
Svar
2
· Visningar
701
Y
Islandshäst Hej Jag har hört att man nu ska vaccinera hästarna två ggr per år om man ska få tävla (i sverige). Har oxå hört att det gäller bara...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Yoshi
·
P
Fälttävlan Nån som har kunnat komma ut och hoppa något än ?? Det blev ju inte speciellt mycket bättre förutsättningar för terräng nu när den jäkla... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 260
Senast: Bellapops
·
Dressyr Satt och diskuterade med en kompis förut idag angående att man måste ha sporrar vid regional dressyrtävling. Min kompis, som inte är så... 2
Svar
24
· Visningar
2 233
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka