Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Skulle ni åka 5 mil för att träna en gång i månaden? Jag ska ev träna för en person som bor så långt ifrån mig, Träningen kostar 300...
Svar
16
· Visningar
1 170
Senast: attempt
·
N
Islandshäst Någon som har ett bra upplägg för tävlingsträning av en 5-årig femgångsvalack? (tränar inte passen) hur många dagars vila? hur många...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Naggur
·
Körning Som ni ser rubriken. Jag har kollat på exuilex men då finns det ett för kallblod o ett för full. Fullhuvudlagen var ju mycket finare...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Djurjouren
·
M
Tävling Hej.. Någon kunnig som kan hjälpa mig?? Ska visa häst vid hand på ett 3års test om några veckor och kom just på att jag måste ju ha...
Svar
16
· Visningar
3 224
M
Western Ska snart ut på en liten D-tävling med min lilla pålle!:) Är de OK att tävla med två händer på ett "snaffle bit with shanks"?// Mollan
Svar
6
· Visningar
806
Senast: Lenita
·
G
Western räknas en 14" sadel som barn sadel?
Svar
1
· Visningar
805
Western Äntligen så har jag gjort det ! Jag vet inte hur många år jag och min sambo har gått och sagt, tänk den dagen vi har en quarter... 2
Svar
38
· Visningar
2 574
Senast: wrangler
·
Trav Vad innebär det att en unghäst är anmäld till breeders?
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Nebraska
·
Western Är lite undrande angående det här med tävlingsnivåerna, var idag på min andra tävling (någonsin), tävlade mot ekipage som senast i... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 634
Senast: _Erik_
·
S
Distans Hur många här är det som tävlar med trarab eller känner traraber som tävlar? Tittade på distanslistan för att få en idé, men det finns... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 092
Senast: Stopek
·
Distans Jag har en arab som ska skos snart. Har mest gått i hagen och ridits lite ibland pga problem med musklerna i bakdelen. Detta är nu...
Svar
6
· Visningar
1 302
Senast: Stopek
·
L
Övr. Grenar Just nu är Milord pågång med sadeln. I slutet av månaden börjar det igen; galoppen. Han är ryktad, riden och ny fräsch till sesongen... 2
Svar
27
· Visningar
2 034
Senast: Love_Milord
·
T
Trav Hej hej! Är det nån mer än jag som kör ponnytrav? :D
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Kamomilla
·
Dressyr Japp, nu är jag igång igen! Med en bomlös sadel som hästen älskar och nu är jag fullt medveten om att mitt största problem är min rygg... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 229
L
Fälttävlan Hejsan! Ber om ursäkt för ngt konstig rubrik.. :angel: Det är så att jag hade tänkt släpa med mej sambon o gå o kika på Uddens...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: lundsbo
·
Trav Finns det? och var kan man få tag på den i så fall? Sulky finns det?? Undrande!!
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: equitouch
·
A
Hoppning Vilka bett exakt är tillåtna i ponny hoppning? Finns de olika regler när de gäller internationella tävlingar eller? Och vilka...
Svar
10
· Visningar
1 455
Senast: ArdChuan
·
L
Trav Har en häst som går rätt bra när man rider/kör jobb med honom, ska anmäla till ett montelopp som är snart men jag själv väger 48 kg, så...
Svar
5
· Visningar
1 046
S
Hoppning Det är så att jag håller på att skriva proppar till en tävling som klubben ska ha. Undrar då om denna är rätt skrivet. Lätt C...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Jardina
·
Dressyr på en dressyr tävling kan man ha lite guldglitter i svansen då? (en klubbtävling) Tacksam för svar :D
Svar
2
· Visningar
799
Senast: SunDown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur