Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Välkommen till körforumet! Här pratar vi mycket, alltså har mycket redan tagits upp. Kolla gärna bland följande länkar innan du...
Svar
14
· Visningar
2 334
Senast: Egonson
·
T
Tävling .. och inte vet mycket om tävlingsvärlden! Kan ni rutinerade tävlingsmänniskor berätta lite hur det går till vid en tävling, både...
Svar
13
· Visningar
1 511
Senast: Panikie
·
Distans Phu, vi klarade det. Helt underbart väder, rolig stämning och en fin tävlingsplats med utsikt över hela Falköping. Visst fick vi en del...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Ninjaninis
·
P
Tävling på en klubbtävling? vad tycker ni? ser det för "fint" ut? Tacksam för svar! :rofl: 2
Svar
20
· Visningar
1 963
Senast: Panikie
·
Western Kan någon hjälpa mig och tala om vad detta är för sadel? Alltså, trail, raining, pleasure eller annat..
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: attempt
·
Hoppning Jag skulle vilja veta avstånden för A-ponny till stor häst mellan hinder och sånt.. Avstånden jag vill veta är mellan...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: girly
·
P
Körning Göteborg horse show närmar sig=) Någon som ska dit? Kan undra vem som tar hem segern i fyrspannen, nu när både Fredrik och Tomas är med:) 2 3
Svar
52
· Visningar
2 814
Senast: Hilly
·
P
Hoppning Någon här som var med på tävlingarna på Jälla ihelgen? Iså fall, vad tyckte ni om tävlingen?
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Dravena
·
Hoppning Nu är det dax:eek: min dotter ska ut på sin första tävling. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Det är en lokaltävling där vi...
Svar
9
· Visningar
1 686
Senast: noris96
·
G
Körning snart kommer selen och vagnen sen så ska vi sätta igång inkörningen.. inte för jag tror den kommer bli så dramatisk men iaf.Första häst...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: Dragonfruit_
·
Distans att man inte får rida med spö vet jag , men får man ha spö på vet.besiktningen?
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Hoppla10
·
S
Trav Nu känner jag mig lite jobbig som kommer med ännu fler dumma frågor, stå ut :D 1) Vad är "travsele storlek FS" för något? Misstänker...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Lazio
·
F
Hoppning Får ni se en annan gång..... Med skräck blandad förtjusning gick jag runt på 110, men fick 4 fel :crazy...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Flying High
·
M
Islandshäst Jag har lite frågor gällande avsaktningar och övergångar. När jag ska sakta av till skritt från trav tex, så drar han bara upp huvudet... 2
Svar
34
· Visningar
2 338
Senast: hopptossa
·
Fälttävlan Som skall vara i Luhmühlen?? i mitten av mars för Janne?? 2 3
Svar
57
· Visningar
5 736
Senast: sarabacklund
·
B
Hoppning Vilka Bukare ska dit å hopptävla eller vara med som skötare? Det skulle vara kul att veta så man vet vilka man ska hejja extra mycket på...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: malllle
·
F
Körning Nu får ni hjälpa Fjunet att fnula på detta. Har blivit erbjuden en minishettis i nästan samma ålder och färg som den jag har nu...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Asa_S
·
Á
Islandshäst Jag behöver hjälp att hitta fakta till mitt skolarbete, och undrar då om nån vet nån bra sida på internet, eller bok där man kan läsa om...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: sambaengi
·
H
Distans När det på en tävlingsdag (eller träningsdag) regnar som att himlen var öppen vad har ni på benen då? Vanliga ridbyxor blir ju blöta på... 2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Mirraya
·
Y
Western Jag red den engelska stilen förut, men tappade intresset för det och vände mig till western istället. Det har varit på gång flera...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Yenetai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka