Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jag har en liten fundering... får man tävla i mörka ridbyxor? Jag tycker mig bara se medryttare som har vita:D Någon som vet?:bow: 2 3
Svar
40
· Visningar
6 527
Senast: Svalan
·
S
Islandshäst Måste fråga er alla..Hur i :devil: namn..sätter dommarna poäng på en Islandshästtävling..Jag har aldrig förstått mer än att man skall...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Spenna
·
K
Hoppning Jag ska till bollnäs och tävla den 8/4, såg nu att det står i proppen att framhoppningen sker utomhus på grus.(med risk för något sämre... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 822
Senast: LillOhlsson
·
K
Trav Är Munkpeppar karensbelagd enligt STC? Hittar ingen info på STC' s sidor ang tex. detta preparat... Är det då godkänt på tävlande...
Svar
8
· Visningar
1 788
Senast: Konie
·
Dressyr Dressyrens framtid kanske hänger på att det finns människor som är beredda att forska och publicera. All forskning är inte av Gud, den...
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: IngelaH
·
Fälttävlan Fick mitt Fälttävlans-TR igår, och blev förvånad när jag läste om de tillåtna betten på ponny - odelat tränsbett i metall fanns inte...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: Lanejja
·
M
Islandshäst Hej! Är Helt färsk på islands häst och ridning. Går lektioner och rider då i en Bennis harmoni allround. Sitter hyfsat men tycker den... 2
Svar
24
· Visningar
5 362
Senast: kopur
·
Övr. Grenar Min häst är e: Sri Pekan ue: Big Spruce... någon som har ett syskon eller så? hade varit roligt att se:)
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Ninniw
·
K
Övr. Grenar Hur ser din arbetsdag ut?
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Ninniw
·
Western Kan någon ge några tips på övningar man kan göra med en häst som jag ska börja träna western med, men har inte hittat någon tränare än...
Svar
4
· Visningar
1 487
Senast: fnillson
·
Western Har ett problem, eller rättare sagt flera... Ska förklara lite... Jag har en quartervalack, som är riden till och från i ett år, han är...
Svar
11
· Visningar
1 275
Dressyr Ja, nu har jag fått nog av min mer än usla sits. Armbågar som flaxar, händer som inte kan vara stilla, underskänklar som går som... 2
Svar
37
· Visningar
2 462
Senast: SaraMara
·
N
Hoppning Hur gör ni första gången ni skall ta ut en unghäst på tävling? Min lilla dam skall nämligen debutera om 3 veckor. Vill bara ha lite tips...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: matjo537
·
L
Fälttävlan Först vill jag bara säga tog mitt fälttävlans kort idag :bump: :banana: Äntligen! Sedan undrar jag var ska jag sätta själva...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Lanejja
·
Körning Hur tycker ni att den här slene ser ut? är det en bra eller dålig sele? Mvh Diana 2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: _L_
·
R
Distans Jag undrar vad ni distansryttare har för skor på era hästar. Jag pratade med min hovslagare om det idag. Han blev väldigt nyfiken på... 2
Svar
23
· Visningar
2 484
Senast: neywaz
·
B
Distans Någon som ska dit och rida med sin pålle? Jag funderar på att debutera med Nariaat där, är redan nervös! Banan ska visst vara lätt så... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 912
Senast: neywaz
·
Islandshäst kanske kan svara på en fråga jag har undrat över ett tag nu.. har märkt att dom flesta islandsträns inte har ngn käkrem..hur kommer...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Svalan
·
B
Dressyr Kollade på film idag från i helgen när jag red i ridhuset.. Det såg jättefint ut (i mina ögon alltså, haha :p ) när jag red "vanligt"...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Beauty_Boss
·
Western Animal Planet på söndagar kl 17 visar hästreportage. Mycket roande. Såg ett inslag när en snubbe skulle åka till en ranch i england...
Svar
3
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka