Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Faxen ska möta Moe Odin på lördag på sundbyholm! :) Vad tror ni, tror ni Moe Odin har något att sätta upp mot gamle Faxen? :)
Svar
10
· Visningar
1 127
Senast: Mehl
·
C
Western Nu ar det sa att vi kopte en gard dar vi hyr ut boxar med fullskotsel. Eftersom vi bor i Kanada sa ar de flesta hastar i vart stall... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 329
Senast: Solafekub
·
R
Trav Hej! Jag har en fd travhäst på foder som jag har omskolat till ridhäst, men gillar också att köra henne. Men nu är det så att hon är...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: Rebby
·
F
Körning Det fick jag höra, eftersom skaklarna på min vagn inte ligger så nära hästen som personen i fråga skulle vilja att de gjorde. Nu... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 857
Senast: foxtrot
·
Z
Hoppning Okey. Alla vet att det kan bli rätt så stressigt när man e ute på tävlingsplatsen, så nu kan alla lägga in små tips om hur man kan...
Svar
18
· Visningar
1 519
·
F
Hoppning har hittat en hopptävling vill vad med på!:banana: men skulle vilja veta vad det gäller för regler för sadlar. det är en 50cm clerund...
Svar
1
· Visningar
696
·
Hoppning Jag har glömt bort om jag anmälden mig till en lokal tävling eller ej... Vad gör jag nu? Jag får ej tag på de personerna som har hand om...
Svar
2
· Visningar
729
·
B
Övr. Grenar Jag har letat som en galning men hittar inte nåt ställe på internet där man säljer eller tipsar om handikapp-utrustning. Vill nån vara...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: LaLuna
·
W
Western finns lite trådar om att rida i USA - undrar om det är någon här som varit i Kanada istället? har de samma idéer kring försäkringar &...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Cinemon
·
Distans Skall man tänka på något speciellt rent tränings- och skötselmässigt om man skall börja träna distans på en häst med en gammal (utläkt)...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: edvarda
·
A
Dressyr Vart kan man hitta LA:6 med text? (alltså inte vägarna ritade...)
Svar
3
· Visningar
971
Senast: PrinceFair
·
Western Istället för att åka och hyra ett ridhus som kostar skjortan och som även blir en massa krångel med transport, isiga och hala vägar mm...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: _Eva_
·
A
Dressyr Får man ha endast skjorta med krage på dressyrtävling eller måste man ha plastrong?
Svar
11
· Visningar
1 251
Senast: pemma
·
Trav Jag började med det för ett tag sen mest för att jag hade mkt att göra en dag. Sen har jag fortsatt för det är ju som att ha en... 2
Svar
28
· Visningar
2 927
Senast: Tribute
·
M
Western Howdy! Läste i EWR's årsmötesprotokoll (ligger på deras hemsida) att dom antagit en motion för avvecklande av distrikten ur WRAS... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 277
Senast: Mike
·
Körning Har en värmlandssele från Hööks som jag har lite bekymmer med. Innan nån påpekar att däckeln är dålig så kan jag meddela att jag köpte...
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: Cilva
·
F
Western Betällde hem en bred westernsadel o fick den idag. Provade den på hästen, konstaterade först att det inte riktigt fanns något stäle på... 2
Svar
23
· Visningar
2 250
Senast: reykurboy
·
Islandshäst Någon som vet var man kan skaffa den? Alltså den som används i hans film On Horseback när unghästen ska lära sig hur bettet inverkar... 2
Svar
20
· Visningar
2 704
Senast: skuggi
·
Tävling Vet ej om tråden ligger rätt.. vi får väl se. Mamma testade på skoj hur det fungerade att anmäöla till en ponnyhoppning på klubben...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Rumpnissen
·
Trav Om man har en avkomman (kallblod) från egen (icket godkänd hingst pga ej visad (bra exteriör och psyke, avkomman var tänkt som ridhäst))...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: Krims
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka