Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hittade det här i vårat gamla förråd. Ser det ut som nåt att ha? http://i16.photobucket.com/albums/b11/Dalakhay/PICT8950.jpg...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: åke
·
Tävling Hur gör ni på er klubb? Tas lagdeltagarna ut efter tävlingsresultat, av någon tränare eller har ni ett så litet antal ryttare att... 2
Svar
28
· Visningar
2 811
Senast: Zandrizzz
·
C
Körning Vad tycker ni att en unghäst bör "kunna" när den lämnas bort för inkörning? Ex. stå uppbunden, stå stilla (i alla fall kortare...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: _L_
·
Trav Behöver lite träningstips till våran fyraåriga russhingst. Problemet med honom är inte att han inte kan springa, han har alla...
Svar
15
· Visningar
1 350
Övr. Grenar Vad finns det för banor (gärna större) banor på USA:s östkust? Runt New York, Philadelphia, New Jersey, Washington... Belmont Park...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Ninniw
·
S
Övr. Grenar Vad ska stå skrivet? Har en som vill leasa våran unghingst för att träna ev starta honom. Ni som kan det här med galopp, vad ska man...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Ninniw
·
S
Western Ramlade över dom här westerntröjorna, och jag tyckte att dom var jättesnygga! Tröjor! Ingen som vet om dom finns i Sverige? Jag fick...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Solafekub
·
L
Dressyr Taktfel är fel rubrik men jag vet inte vad jag ska kalla det.... Det var iaf på grund utav att Lord Owen lärde mig att se detta som jag... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 959
Senast: axel
·
Hoppning Var det någon på buke som var med där?
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Splittan
·
Dressyr Nu har det varit många debatter om hästens form, hjälptyglars "effekt" osv osv i många trådar under veckan. I många trådar förekommer... 2
Svar
39
· Visningar
2 585
Senast: Jfrelin
·
V
Western Hur bör man träna hästen för att få den till en bra SH häst? Tänkte börja smått med minishettisen då det verkar väldigt kul... 2
Svar
33
· Visningar
3 474
Senast: kicki13
·
D
Dressyr Jag kan noll om dressyr.. men är lite nyfiken ang de där procenten som alla tjatar om. Red LC:1 igår, för min tränare, och får då...
Svar
7
· Visningar
23 060
Senast: mjauen
·
E
Trav Jag fick hem min nya travare härom dagen! Han är 170 cm hög och ser ut som en mulåsna! Men jag tror att han är världens snällaste häst...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Sonic76
·
Western Har köpt en typ slinky liknande tröja från HM nu på rea. Tänkte exprimentera lite o se om jag kan göra den tjusig. Hur får man fast... 2
Svar
25
· Visningar
5 030
Senast: real_cowgirl
·
V
Hoppning Nån som kan hjälpa mig med avstånden mellan skritt & trav bommar för en minishettis? Även avstånden mellan studshinder... :)...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Ylva
·
H
Western hej! jag rider en nordsvensk , hon är inriden i western .. ja undrar om man kan rida en häst i western ( till början långa tyglar ...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Lina_Zacha
·
E
Trav Har en Tärnsjö tävlingssele. Den är väl runt 10 år gammal och jag skulle vilja veta vad den är värd och vad den kostade som ny. Har...
Svar
6
· Visningar
2 984
Senast: ghost
·
L
Islandshäst Det är så att hästen jag rider ibland eller väldigt ofta när jag rider ute bara stannar och vägrar gå framåt. Han går om jag leder... 2
Svar
26
· Visningar
2 759
Senast: Mintpastillen
·
M
Fälttävlan Vi brukar åka och titta på SM. Var och när går SM, NM och EM iår?
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Undret
·
M
Islandshäst Hej! Vad rider ni i för "inriktning" med era islandshästar, Dressyr/Barock/NH/Western m.m ? eller "blandar" ni lite av varje ? :idea...
Svar
17
· Visningar
1 523
Senast: malinvz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V