Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Denna finns på annons på hestnet.se och priset är satt till 8000 kr annonstext: Har mailat annonsören för mer info. Tror ni... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 043
Senast: Beppo
·
B
Övr. Grenar nån som kan rekommendera ett bra ställe att praktisera på inom galopp i tre veckor nu fram till våren???:crazy:
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Ninniw
·
W
Hoppning I gårdagens WC - hoppning var ju helt underbar. Vilken häst:love: Någon som vet något om den?? 2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: Sorbe
·
S
Distans Blev ju inte som planerat förra året..då hästen skadade sig i hagen.. så ingen tävling för oss då. Men hade tänkt börja från ny kula...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: panzy
·
F
Körning Har lyckan att vara ägare till en gammal viktoriavagn :banana: :bump: MEN tyvärr e kunskapen inte lika elegant&stor som vagnen :o :o...
Svar
5
· Visningar
2 442
Senast: Pinge
·
Hoppning är det så att höjden är 10 cm lägre i kombinationerna? Har fått för mig det. Det var så länge sen som jag tävlade och jag var för...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Marika
·
Hoppning Sen jag köpte min travare -02 har jag hela tiden sagt att nej vi ska inte tävla, bara träna och utbilda henne (hästen då :p) så långt...
Svar
16
· Visningar
1 464
Senast: Widerberg
·
M
Körning hejsan! Har en 9årig fd. travare som numera är ridhäst. Han har vart ridhäst i 2år innan det så gick han på banan. Nu är det så att jag...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: a_c72
·
Distans En tanke slog mig häromdagen. När jag var mindre så fick jag lära mig att hästen inte skulle äta hö innan ridning, utan det skulle gå...
Svar
8
· Visningar
1 844
Senast: Stopek
·
Tävling Vad tycker ni. Det skall vara en liten "tävling" på klubben (tömkörnings tävling o man hoppar en bana o tömkör) Tycker ni det är rätt...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: lundsbo
·
E
Dressyr Jag har ett problem, när jag galopperar sitter jag inte still med överkroppen utan gungar med hästen jättemycket. Något tips på hur...
Svar
3
· Visningar
1 455
Senast: Emmainc
·
Körning är väldigt sugen på att köra in min häst. hon är fjorton år och jag ser inget hinder i att hon är så gammal. men min far envisas med att...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: TesseToken
·
M
Islandshäst Om ni har spårklippt eller jaktklippt era isisar har ni dom alltid täckade då eller bara om ni ridit och de har blivit svettiga?
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: ang
·
Islandshäst Jag undrar över hur det kommer sig att ni använder tyglar med pistolhake? Är det någon skillnad eller kan vi "vanliga" hästmänniskor... 2
Svar
30
· Visningar
2 886
Senast: marijaa
·
P
Islandshäst Hejhej! :) Vad har ni för sadlar till era hästar? Tycker det skulle vara intressant å veta vad alla har för några... Själv har jag en... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 744
T
Islandshäst Min islandshäst är väldigt krånglig i munnen. Jag red för en tränare för någon månad sen och hon sa att jag skulle plocka mycket i...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: NiAl
·
N
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: Ninniw
·
J
Trav Jag har alltid satt tråden uppe vid öronen och sen bak (som snöret till rycktussar.) Men sist jag gjorde det kunde inte kusken rycka ner...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: cetzyboy
·
S
Dressyr någon som har tips på skrittövningar? tror att jag provat på det mesta nu.. öppna/sluta/förvänd sluta, kan göra det "vart somhelst"...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Flyger
·
Körning Kan ni hjälpa mig? Jag har fått så himla olika mått på ideal selarna så jag blir inte riktigt klok på det. Tror ni min klena...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V