Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag skulle vilja ha en 4-hjulig enbets vagn till min shettis. Om man hittar någon som är tillräckligt lätt för en större shettis...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Burza
·
Western Jag undrar om någon har något bra tips på hur man kan träna bra sits och balans förutom att rida kollossalt mycket då... (har ju bara en...
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: Whalor
·
Western Jag har en fundering. jag hör till de som inte gillar att det är så mycket "staket" mellan de olika disciplinerna utan bollar tankar och... 2
Svar
24
· Visningar
2 286
Senast: Mia L
·
Trav Snubblade över detta bettet idag. Hur är det tänkt att det ska sitta i munnen? 2 3
Svar
43
· Visningar
3 452
Senast: Nominous
·
S
Hoppning :) Hej alla tävlings människor! Vad menas med t.ex Div II,III osv i hoppning???
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Farao
·
Fälttävlan Har ni uppnått era mål i år? Vad hade ni för mål under 2005 och hur har det gått? Vad har ni för planer o mål inför 2006?? 2 3
Svar
59
· Visningar
4 894
Senast: Salvia
·
Hoppning http://www.hauteecole.ru/en/horse_trade_union.php?sid=57&id=187 En liten påminnelse om att vi ska ta hand om och respektera våra... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 260
Senast: Karoliina
·
Körning Hittade inte min förra tråd och orkade inte leta vidare så ni får stå ut med att jag startar en ny tråd :D Har ändrat lite på min...
Svar
9
· Visningar
1 632
Senast: Corminta
·
Z
Dressyr Jag funderade på en sak som andra kanske tar som självklar....men here goes: När man rider dressyr på tävling och det är skritt på...
Svar
16
· Visningar
1 328
Senast: lektra
·
Trav :eek: Vilken häst :eek: Hoppas hon kan springa så fort även på banan :banana: Tur det gick bra :) Princess
Svar
6
· Visningar
942
Dressyr Jag har gjort ett eget dressyrprogram, Lätt Linda:1 2006, för träning. :) :bump: Jag är inte säker på hur man brukar skriva...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: lizan
·
Körning Hemska saker händer i de djupa snötyngda Nordångermanländska skogarna. Skogstomten var ute å körde sin fjord utan någonting alls bakom...
Svar
17
· Visningar
1 880
Senast: Carolus
·
Dressyr Hur går det till på en dressyrclearound? när får man clearound? om man ridit hela banan utan felridning, eller måste man ha ett visst...
Svar
12
· Visningar
1 152
Senast: Giccie
·
M
Tävling Hur är det egentligen, jag åker på dressyrmeeting, efter första dagen så vill jag linimentera och linda min häst för natten, vad jag...
Svar
7
· Visningar
1 383
Senast: Giccie
·
Hoppning Hur går det nu för er som har 01;0r??! Läste någonstans att 5-åring var allra värst att hålla på med - trotsiga och knöliga på alla sätt...
Svar
14
· Visningar
1 129
Senast: mizz
·
S
Islandshäst bilder från äldre sm/vm/nm? har ni några på lager? 2 3
Svar
43
· Visningar
3 736
Senast: Svalan
·
C
Trav Hej hej.. :rofl: Jag kan inte förstå hur ni kan fatta det här med voltstart :bow: :bow: . Jag sitter här o försöker o försöker att...
Svar
18
· Visningar
9 736
Senast: caroline_star
·
Islandshäst Finns det regler mot sånt, eller är det bara ovanligt att islandshästryttare är intresserade av det? Jag blev lite fundersam igår...
Svar
15
· Visningar
1 594
Senast: Real_Life
·
Hoppning Hej. Rider min häst just nu lite på Gramantyglar för att han ska få en stadig och fin form och så att han ska få bättre ork i galoppen... 2
Svar
20
· Visningar
3 126
Senast: Etoile
·
Tävling Jag har inte så stor koll på tävlingskläder:angel: , när man ska ha vad och det där! På en lokal hopptävling, vad ska man ha då? Ni...
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka