Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Hej, jag undrar om en häst som hela tiden slår i bommar på bommträning kan bli okänslig och sedan riva hinder då den inte bryr sig om...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: stekpAnna
·
B
Trav I början på januari körde jag hästen på isen (Lännasjön) och hade tyvärr gamascher på henne så hon fick skavsår!:devil: detta ledde...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: bazz
·
S
Western Hej!! Är det någon som har avkommor efter Colonell Jay Jay??? Kan ni inte berätta lite om dem och visa bilder?? Är det någon som har...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: reykurboy
·
Western vart hittar jag propositioner på western tävlingar? heter det ens så? /liza (ny inom tävlandet i western
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Psykskaft
·
N
Dressyr Mitt halvblod på 9 år har inte varit tävlad innan.. Jag skulle vilja komma ut och tävla med henne och det skulle i så fall vara i...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Ganesco
·
S
Western Varför är inte Ranch Trail en SM-gren? :confused: Finns det någon bra, uppenbar anledning som jag missat? Det är ju ändå en alltmer...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Solafekub
·
G
Dressyr Hej!! Min sköthäst hänger i höger tygel ibland när jag rider honom.Jag vet inte varför och hur jag ska göra för att få honom att...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Cut3Leo
·
Hoppning Är den värd pengarna? är det en bra bok om man vill lära sig mer? Kan ni rekomendera någon annan bra bok om hoppning som ni har läst? 2
Svar
25
· Visningar
3 020
Senast: emelie_r
·
I
Hoppning Vi har en häst i stallet som har varit igång i cirka två månader snart, Han är inte riktigt fullt igång men vi tänkte börja med...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: emelie_r
·
Trav Har spånat lite med Ina79 om en travträff. Vi har ju försökt någon gång förr,men har ju aldrig blivit något av :crazy: . Jag har en... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 800
Senast: Laban
·
L
Trav Fan vad kul det var!:banana: Mkt roligare än volt och så mycket lättare.. Var bara tvungen att skriva av mig lite:love:
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: Montéryttare
·
A
Hoppning Hästen jag rider skickar mig ur sadeln över hindren för jag glömmer bort att spjärna emot å trampa ned hälarna =skänklarna åker bak å...
Svar
14
· Visningar
2 687
Senast: cissan
·
Körning Hej! Jag har ett russ som blir 1 i år som jag vill köra in (så småningom). Min fundering är nu: Ibland ser man på bilder att föl...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Iris71
·
A
Övr. Grenar Nu kommar jag med mina dumma frågor igen! :angel: Har fått köpa en äldre galoppsadel i läder, Zaldi. Den är i jättefint skick osv, men...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Ninniw
·
D
Islandshäst hej hej alla inbitna islandsmänniskor. Vad jag har förstått så är det en hel del som tävar här inne. Och dom flesta verkar vara mer... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 109
Senast: Sarah_Andersson
·
Körning Hej jag har bara kört travare och där lindar man ju fast skaklarn . Hur sätter ni fast era? Gärna bilder.Har sett att det finns...
Svar
14
· Visningar
2 259
Senast: _L_
·
Dressyr Hej! Jag vet inte om den har tråden ska ligga här, men de får flytta den isf. Jag har problem med min sits! Jag vet inte vad jag ska...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: onils
·
Dressyr Mitt sto går bra i skritt och trav men i galoppen orkar hon inte riktigt än. Vill ha bra tips hur man stärker galoppen på ett bra... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 489
Senast: guzzi my love
·
C
Hoppning Har någon något bra tips på hur man kan träna upp sin häst inom hoppning?:rofl: :rofl:
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: guzzi my love
·
M
Övr. Grenar hejsan! har två shettishingstar varav den ena är en riktig krutburk och vinner jämt när vi tävlar på skoj, så min fråga är-finns det...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: tossbollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka