Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag lyckas ALLTID missa hoppningarna på TV...*tokig*... Försöker kolla så ofta det går och zappar för att inte missa och ändå blir det...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Cockney
·
Islandshäst Är det någon som vet vart Islandshästarna står/ finns nu? I serien Vera med Flera. Kom på det nu då jag slog på tv.n den går nämligen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 252
Senast: Svalan
·
Dressyr Hörde på läktaren vid en klubbtävling för några månader sedan, då en häst skjöt ut baken åt vänster i halten, att man får avdrag/ännu...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: Ylva
·
Trav Hua.. Okej att "vi" (kommer alltid hur många ardennrar o andra kallblod jag än kommer att ha att vara en trav-tjej och inget annat)... 2
Svar
23
· Visningar
2 263
Senast: åke
·
Trav Det är jätterooligt!! :love: (i brist på annat..) "Horse Racing Manager" heter det, man får välja mellan ett antal hästar och kuskar...
Svar
4
· Visningar
5 159
K
Körning Hej Jag är ny inom detta med körnig, har dock lånat maratonsele när jag kört min häst, tänkte nu skaffa en egen sele, för... 2
Svar
33
· Visningar
2 288
Senast: Ryttarsmurfen
·
Körning Jag ska lämna in min gigg för att fixa nya hjul till den. Jag pratade med smeden om att sätta på en svängel också, men han sa att det är...
Svar
9
· Visningar
1 728
Senast: Pia
·
P
Hoppning Bed C??:o :confused:
Svar
7
· Visningar
7 766
Senast: Henchen
·
N
Western Hej alla! Jag har ju inte köpt hästen ännu. Letar. Är det något jag absolut skall veta vid val av häst om hästen ska vara lämplig till...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: Piraja
·
Dressyr Jag tror bestämmt att jag har missat nått.. LB:1 2006... :confused: Är det mycket ändringar i det, eller har de bara bytt namn...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: PrinceFair
·
L
Dressyr I Torsdags på ridlektionen red jag i dressyrsadel för första gången och då öppnades en helt ny värld för mig!jag har alltid ridit i...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: astronaut
·
T
Dressyr Ja, nu vil jag höra era åsikter om Allt som har med galoppombyten att göra :rofl: :rofl: . Hur började du ? Försök komma ihåg :angel...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: dressyrryttare
·
Dressyr Jag sitter och tittar på dressyrprogram ur de högre klasserna. Vad jag förstår så följer St Georges efter Msv A och efter det...
Svar
7
· Visningar
2 302
Senast: malinsky
·
Dressyr Jag fick en fråga idag om varför man måste ha kandar i de högre klasserna och kunde inte riktigt svara på det. (Jag tävlar inte i de...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: sara_den_rara
·
Islandshäst Var går skillnaden? Jag är inte islandsryttare men har travare och är eg mest allmänt intresserad. Är grisepassen bara en pass utan... 2
Svar
23
· Visningar
3 317
H
Islandshäst Hej! Jag behöver verkligen hjälp!! jag ska få en islandshäst, som jag på ca ett halv år ska träna upp. Jag är inte säker på vad som... 2
Svar
23
· Visningar
4 271
Senast: beatrice2
·
J
Dressyr Har en häst som jämt knuffar över mig på ytter sidan...i höger varv ....hur kommer man tillrätta med detta. Får inte igenom böjningen... 2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: jjeg
·
S
Hoppning Hej alla tävlingsmänniskor!:D Har en fråga...vad menas med t.ex Div II,III osv??? :confused: har aldrig riktigt förstått det?? Mycket...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Wiiie
·
Western Läste i förra numret av en känd hästtidning och där var det en artiklen om två elitryttare som pratade om trender bla. inom hoppning vad... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 849
Senast: Nutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka