Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Övr. Grenar Hej! Jag har på sistone börjat tömköra mycket, och det har gått väldigt bra, så nu undrar jag om det finns tävlingar i tömkörning? Jag...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: emelie_r
·
Trav Berätta allt ni vet om travspanien, länkar, etc. så blir jag jätteglad!!!!
Svar
14
· Visningar
3 818
Senast: Whiskey
·
T
Körning Har letat efter en begagnad rockard ganska länge nu, men inte hittat nån jag tyckt om. Antingen har de varit för låga, för ostabila...
Svar
16
· Visningar
1 245
Senast: _L_
·
L
Körning Heej! Ni som var intresserade av de engelska selarna så kan jag medela att jag just fått hem min Pony Harness! :D den kostade ca 1700... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 177
Senast: _L_
·
J
Distans Såg på ridsportsförbundets hemsida (tror det var där jag läste det) om konditionstest som skulle utföras på 2 ställen i landet. Låter...
Svar
6
· Visningar
1 544
Senast: wowwhatagirl
·
Trav Slimmade,tunna söker jag men hittar inga.Har ett par som är 10 år,men dom tillverkas ej längre. Dom ska vara gjutna i ett stycke o helst...
Svar
18
· Visningar
3 946
Senast: NinasApache
·
M
Övr. Grenar hej är det någon som vet vad man ska läsa på inför provet till steg 2 kursen till amatör tränare!
Svar
2
· Visningar
995
Senast: magic spell
·
P
Hoppning Många som ska iväg och tävla där imorn?? (lördag) :) :smirk:
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Panikie
·
3
Tävling Har tappat bort mitt gröna kort, jag tog det 1994... eller ja senast 1996, det är några år sedan och jag minns inte riktigt... Frågan...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Vet inte om jag lagt denna rätt. Jag skulle vilja få tips hur jag lär mig och hästen att rida kort trav! Som det är nu har hon en bra...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: karneol
·
Fälttävlan Kan man få se lite bilder från olika tävlingar och sådant? är såå sugen på att börja..:d Men måste bara vänta på att min pålle blir i...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Murray
·
L
Dressyr Jag har funderat lite kring hur jag kan förbättra min sits... och jag skulle vilja ha både kritik och kanske beröm från andra som...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: lolouice
·
F
Körning Jag blir tokig! :mad: :mad: :mad: Lillskiten vägrar stå still vid selning och när man ska spänna för vagnen. Gammal ridskolehäst och... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 978
Senast: Molvi
·
J
Trav Jag kör med en shettis. Jag är 16år, får jag tävla med honom? i någon klass?
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Jiendana
·
D
Dressyr Rider just nu i den Pfiff Amaretto. Men jag hamnar hela tiden i stolsits och skulle behöva en sadel som är böjd bakåt i sadelkåorna och... 2
Svar
26
· Visningar
2 348
Senast: __Stilett__
·
R
Hoppning http://svt.se/svt/road/Classic/share...590&from=tipsa Hittade en 5 minuters snutt på SVTs arkiv. "Internationella ryttarspelens...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: rubytoo
·
Distans Nu har det varit tyst under den långa vintern men nu börjar det dra ihop sig - på söndag är det en månad kvar till Grytritten (som jag...
Svar
3
· Visningar
828
I
Övr. Grenar e. Priolo-Gone West Undrar du över hästens stam? Kolla med bukes eminenta kunskapspanel och få svaret på hur det står till med ditt... 2
Svar
32
· Visningar
3 472
Senast: cina2
·
S
Islandshäst Hej alla glada islandshästryttare! Jag börjad på islandshästridskola i höstas och tycker det är jätteskoj, jag red stor häst när jag var...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: ljung
·
Dressyr Min häst är hopphäst enda in i benmärgen..vilket betyder att han alltid har rätt galopp. Har byter och fixar själv :) nu är det så att...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: minimi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V