Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jag sitter verkligen som en kratta, speciellt när vi töltar, antingen så lutar jag mig för mycket bakåt, eller i sällsynta fall hamnar... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 863
Senast: Yeahnny
·
L
Trav Hej Det skulle vara kul om alla ponnytravkuskar här på buke kunde lägga ut bilder här på sina små Travare :D Här är Min ponnytravare... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 010
Senast: Breakdance
·
Körning ..som har en saddlebred eller en Gelderländer som vagnshäst? Jag har en häst, korsning av ovan nämnda och han har en i princip ren...
Svar
14
· Visningar
1 655
Senast: Beppo
·
G
Trav Hej hopp! Jag kikar in här på forumet och undrar om någon kan hjälpa mig, det är så att jag är på väg att bygga min första egna...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: Jamtland
·
Western Har ägnat förmiddagen åt att försöka få tag på stuga på High Chaparall, men det var bara upptaget...:( , och nu verkar det som om det är... 2
Svar
24
· Visningar
1 896
Senast: maja_70
·
N
Islandshäst Hej är det nån som kan ge tips , eller säga hur dom räknar poäng på tävlingar? Alla tips inför islandshäst tävlingar vill ja ha jag ska...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Freyr
·
Körning Funderar lite över den riktiga bröstselen, dvs den med lös brösta. Jag har bara kört den typ med fast brösta. Min fråga är, sitter...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: Noteca
·
S
Islandshäst ...eller är det så att folk har svårare för att läsa islandshästens signaler pga att de uttrycker sig lugnare och/eller annorlunda...
Svar
13
· Visningar
1 877
Senast: sambaengi
·
Fälttävlan Om jag har förstått det rätt så ska endast de nya 1* programen (från 05) gälla från i år. Någon som vet vilket program som är vanligast...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Idasagare
·
D
Fälttävlan Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Idasagare
·
J
Övr. Grenar Jag har ridigt i 9 år nu, men jag har inte haft egen häst. Men jag har en häst som ajg tycker är tillräckligt bra för att jag ska kunna...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Ninniw
·
D
Distans kan nån förklara för mig exakt vad distans är är inte så hemma på den fronten och man vill ju gärna ha ett hum om vad det rör sig om....
Svar
2
· Visningar
803
Senast: 810110
·
P
Trav Läs detta...--->PdA Jag förstår att Stefan Hultman hellre ser Triton Sund än Naglo i loppet, om han nu måste välja. Men om jag...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Montéryttare
·
Dressyr I förrgår var det -17 grader och det blåste väldigt kallt ute.. När jag senare på dagen , efter att min häst varit ute i hagen med ett...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Aningsfull
·
Körning vad har ni för övningar för er när ni tömkör? :bump: bommar, koner..? hur arbetar ni med era hästar vid tömkörning? kram :D
Svar
1
· Visningar
698
Senast: smiling_sun
·
G
Western Jag skulle så gärna vilja ha min häst att göra jogg. Det är ett varmblod som var travare förr i tiden. Hon är riden många år nu, men har... 2
Svar
30
· Visningar
3 703
Senast: Solafekub
·
Tävling Hej. :cool: Jag undrar hur långt tid ungefär det tar att få sin Licens "plast kortet" efter man har skrivit in alla uppgifter och...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: PrinceFair
·
R
Distans Jag undrar lite hur ni tränar snön. Nu när det är så mkt. Gör ni ngt annorlunda? Jag älskar snön men tänkte om man kunde utnyttja den på...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: Camilla_H
·
E
Trav Är det någon här som har någon erfarenhet av Protectos utrustning och deras selar i synnerhet? E de nån kvalitet på grejerna? Hade...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: EmmaSH
·
F
Körning Hur lång tid tog det för er häst att vänja sig vid skygglapparna? När började ni köra med dem på?
Svar
2
· Visningar
857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka