Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Vad räknar ni med att era hjälmar tål? Är i valet& kvalet att köpa en ny nu när jag i ganska hög fart slagit bakhuvudet (hängandes...
Svar
19
· Visningar
1 712
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Är min älskade plutta hos sin nya ryttare. Så 2006 blir det inte speciellt mkt fälttävlan direkt 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 511
Senast: Binsan
·
W
Dressyr hejsan jag undrar om man nu får rida med rakt gummibett med hårt gummi eller måste de vara 2 eller 3 delat? jag vet att man inte får...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Wielki Mynth
·
Körning Surfade lite när jag letade draglinor, och hittade denna... 2
Svar
39
· Visningar
2 894
Senast: _L_
·
M
Dressyr helloou! Min häst går nu i fin form i skritt, trav å galopp. Hon kan skänkelvikning, framdelsvändning å lyssnar bra på framåtdrivande å...
Svar
12
· Visningar
1 544
Senast: Balkasch
·
B
Fälttävlan har hört rykten om att en ny cup för enbart juniorer är på väg, finns det nån som vet lite mer kanske....?:smirk:
Svar
13
· Visningar
1 012
Fälttävlan ... varför gör alla ponnyryttare det (generaliserar, jag är ju oxå ponnyryttare *ler*) så fort ponny gått över mållinjen? De slänger sig... 2
Svar
28
· Visningar
3 248
P
Övr. Grenar Jag vet ett 13 årigt arabsto som ska kvalas till våren för att få meriter, har förut gått distans och har varit tränad sedan 3... 2
Svar
22
· Visningar
2 301
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Någon som har ett bra tips på var man kan beställa en jockeydress (i ägarfärger) billigt och bra?
Svar
4
· Visningar
2 640
·
D
Övr. Grenar Vill bara kolla om kursen på strömsholm finns kvar, hittade inte. Alltså, inte själva utbildningen till jockey utan en kurs på några...
Svar
15
· Visningar
1 452
·
L
Hoppning Är det någon som har koll på vilka avstånd som gäller när man hoppar. Jag skulle vilja veta avståndet mellan: galoppbommar. Studs...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: lolouice
·
Trav Fick en inspíration av anläggningstråden-Hur många människor har du kring din häst?Jag har; # min hovslagare-alltid hjälpsam och rycker...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: orion_x
·
M
Dressyr Jag har en b-ponny som har ganska varierande temperament. Ena dagen kan hon vara jätte "slö", andra dagen kan hon vara jättepigg! Och...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: Matilda94_
·
Körning Ni som kör era halvblod, när brukar ni börja med inkörningen av dem? Jag vet att travhästar kör man in som ettåringar, dels för att de...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: _L_
·
L
Dressyr Medryttarponnyn som jag rider skummar inte så mkt i munnen, hon har precis börjat "gå i form" och skummar ibland. Men när hon gör det så...
Svar
16
· Visningar
2 921
J
Islandshäst Hejsan! Jag är helt säker på att jag har hittat datum för regionala tävlingar våren/sommaren 2006. Nu kan jag inte hitta de alls...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Juvelflickan
·
H
Hoppning Det kan bli ganska intresant det här, och få reda på varför och vad som kommer att ske...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Etoile
·
J
Körning Hejsan, Jag måste få fråga en sak. Hur långa ska skalkarna vara om hästen är 135 från fästet på selet till baken? Är så rörigt i...
Svar
13
· Visningar
10 556
Körning pappa har sagt att om jag bara kan fixa ritningar på en vagn jag vill ha så ska han göra så gott han kan, och nu har jag ju givetvis...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: cili
·
E
Hoppning Hur är det nu? Jag hittar inte mina TR... vilka hjälptyglar får man använda sig utav på tävlingar på Regional nivå? Tackam för svar.
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
  • Atletix