Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar Hej! Tror ni det är ngn fara om man köper en ex galoppör som har gått ca 6 lopp i sitt liv? den blir 5 nu i vår och är grundutbildad...
Svar
12
· Visningar
1 494
Senast: oopsie
·
N
Trav Vill önska alla Trav-bukefalister GodJul o Ett Gott Nytt!! (Leffe fick inte vara med, samarbetet har upphört) 2
Svar
26
· Visningar
1 791
Senast: jari
·
Dressyr Hoppas ni får en massa trevliga dressyr saker från tomten:D Själv är jag väldigt glad eftersom hästen med kvarka börjar bli frisk...
Svar
7
· Visningar
786
Senast: lektra
·
Körning Jag vill passa på att önska alla på Körning en RIKTIGT GOD JUL! Jag nålar denna tråd så kan vi lägga alla julhälsningar...
Svar
15
· Visningar
957
Senast: mazariin
·
B
Distans Någon som vet om Remmeneritten blir av nästa år nu när skjutfältet är öppet för allmenheten igen??? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Binsan
·
B
Fälttävlan Numera stå ju inte junior-SM med alls på ridsport.se termin. är den fortfarande under förhandlingar eller är det nån som vet när och var...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: Binsan
·
H
Övr. Grenar hej! jag undrar om det finns aktioner för äldre fhästar oxå eller är det mest åringsaktioner? var hålls dom och när? tack:rofl:
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Ninniw
·
Dressyr Om vi ska prata om ryttaren nu i denna tråd då, när det gäller att behärska att rida på kandar. Kan det vara så mycket mer än att...
Svar
8
· Visningar
3 291
Senast: Pepparkaka
·
D
Western Jag ska kanske få vara medryttare till en häst som rids i arabstil. Är det samma sak som western? Är inte så bra på att veta mycket om... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 800
Senast: _Dixie_
·
J
Trav Jag är ganska ny i denna fantastiska värld! Jag har alltid hållt på med ridning men av en ren slump så började jag med trav.Jag går nu...
Svar
11
· Visningar
2 169
Senast: stally
·
E
Western Har köpt en westernsadel, och fick lite problem med att spänna sadelgjorden.. Hur gör man, har någon bild på hur det ska se ut?
Svar
1
· Visningar
9 212
Senast: EMZ
·
S
Western Hej! :) Jag har en häst som är en Welsh Mountain och heter Korall. Jag tränar lite western med honom, men jag har ett problem. Han...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Tisselille
·
G
Hoppning Min häst var med på barbacka höjdhoppning på en julavslutning på klubben, hon hoppade då 150 cm med en juniorryttare - barbacka...
Svar
18
· Visningar
1 758
Senast: Halifaxen
·
J
Körning Jag undrar om ni vill lägga in bilder på era hästar och om jag får använda dom på en sida som heter stallet.se?:rofl: :love: Jag ska...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: _L_
·
D
Fälttävlan Hur ser er tävlingssäsong ut 2006? Har ni hunnit bestämma vart ni ska åka och så? :) Vore kul att höra hur era planer är! :d 5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 055
Senast: wert
·
B
Hoppning Nå, tycker ni att det ligger en fin moral i att mångmiljonärer får idrottsstipendium för att utvecklas som ryttare? Känns smått...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Olinda
·
E
Övr. Grenar nån som ska tilll täby galopp på torsdag?
Svar
17
· Visningar
1 369
S
Dressyr börjar bli förvirrad.. helomvändning på bakdelen = bakdelsvändning? i "min" värld är bakdelsvändning motsvarigheten till...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Susan
·
M
Trav Vart får jag tag på TR för ponnytrav?
Svar
4
· Visningar
835
Senast: giffan
·
Tävling Har förstått att det är väldigt lång väntetid på passen. Vet nån hur det kommer att bli för alla som skall tävla 2006 och inte har...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023