Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Är det ngn som har nsv som startar o tränar barock samtidigt? Har det lett till bättre prestation på banan? Vid vilken ålder har ni...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: nilsa
·
  • Låst
Hoppning Jag har plockat bort bildtrådarna. Anledningarna är två, dels fanns det bilder där som var plockade från kommersiella sidor och då finns...
Svar
0
· Visningar
1 339
Senast: Tulip
·
F
Tävling Hur ska man då kunna ta grönt kort? *jätteförvirrad* Jag har hittat en provledare, men ska jag bara haka på honom där han håller sin...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: megasus
·
F
Körning Jag tänkte först bli medlem i Åstorportens rid- och körklubb, men eftersom man måste hjälpa till på tävlingar vid åtta tillfällen, så...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: Fjunet
·
G
Övr. Grenar hej! vad har man för bett på en galoppör!?:confused:
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: MalanMjöl
·
E
Western ..vad gör man om lädrena är för långa...och det inte hjälper mkt att korta dom till min. ... ?? :( Vart (om) skall man kapa av dem...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: Tussemaja
·
B
Körning Jag har fått tips om att lägga in en tråd här på Buke. Jag har en korsnings ponny som jag har problem med. Innan hon kom till mig så var...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: åke
·
Hoppning Jag undrar får vuxenryttare tävla ponny på någon hopptävling överhuvudtaget eller gäller *18 årsgränsen* över allt?? Förutom då om...
Svar
14
· Visningar
1 260
Senast: Luxi
·
M
Islandshäst ska gå efterlängtad kurs i helgen i akadmisk ridkonst med en instruktör som heter solvei (från tyskland ursprungligen tror jag)glömt... 2
Svar
27
· Visningar
3 898
Senast: Freyja_bus
·
X
Tävling Badar ni alltid hela hästen när ni ska tävla ???? Tycker att så fort en sån tråd dyker upp så badar alla sina hästar dan innan tävling... 2
Svar
25
· Visningar
2 477
Senast: Långnos
·
Hoppning Lars Berglund kommer att hålla i löshoppning på klubben nästa helg och jag har anmält mig med min drul. Lasse kommer att ge råd hur man...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Lundby_love
·
J
Hoppning Hur förbereder ni er innan tävling? Vad göra ni och när gör ni det!
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Lundby_love
·
Hoppning Alltså i slutfinal, där de fyra ryttarna rider varandras hästar. Vi kan ju göra två lisor, en för de hästar som skulle vara kul att... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 107
Senast: Etoile
·
L
Körning Hej någon som vet vart man kan få tag i en bra och billig baksele till shettis? Och vad ska man ha för kläder när man tävlar körning...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: linneaforss
·
T
Svar
35
· Visningar
3 769
Senast: Boj
·
Islandshäst Vi är ett gäng Gotlänningar som planerar att åka över till fastlandet nästa sommar tillsammans och tävla lite. Vi har smygtränat länge...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Nightrider
·
Hoppning Nån som vet var man kan hitta reglerna för den bedömningen ? Tydligen finns den inte med i TR men jag vet att jag har läst det nånstans...
Svar
3
· Visningar
3 674
Senast: Penny_Lane
·
Dressyr Får man rida på en hand i ponnykür? så som de stora gör, har funderat på det rätt länge.. Har aldrig sätt någon ponnyryttare göra det...
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: Mirtai
·
Trav Och då kommer det ständiga dilemmat... :o Vad sjutton ska man ha på händerna när man kör snabbjobb??? :mad: Mina SM-vinterhandskar...
Svar
16
· Visningar
1 330
Senast: ghost
·
L
Dressyr Nu är jag inte så insatt i dressyr.. Brukar inte titta på det eller rida det så mycket. Men jag har en dvd som är ganska gammal(nått...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: oopsie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka