Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Jag har under de senaste 6 åren låtit mitt riddaralias ha ett "stulet" valspråk. "Optime Olere Occisum Hostem" som om jag fått rätt... 2
Svar
31
· Visningar
3 265
Senast: Scorpan
·
Körning ... vår nya häst! Det är säkert 15 år sen jag satt i en rockard, men åhh vad kul det är:D ! Pålle är en kallblodstravare o snäll...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Madelene
·
Dressyr Vet ej om denna tråd hamnade rätt nu, men vi får se om jag får något tips. Jag har en kallblods travare, som inte är travtränad bara...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: opus
·
Körning Jag ska köpa ett körbett till min nordsvensk. Nu är jag inne på småpetitesser, men vilket tycker ni är snyggast? Jag har fått för mig...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Fia-Lina
·
B
Hoppning Kommer den cupen att gå även 2006? Nån som vet?
Svar
1
· Visningar
694
Senast: svea08_
·
H
Hoppning när jag hoppar så tappar jag balansen. :crazy: antingen så lutar jag mig lite bakåt men om jag inte gör det så känns det som jag hoppar...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Daniel
·
M
Körning Hej hej Är på gång att köpa en vagn till min ny inkörda frieser. Behöver lite råd angående köpet. Ska köpa en rokard. Och jag har...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: Qia
·
S
Hoppning :confused: Jag undrar vad det betyder att mäta ner en häst till ponny... Jag har ett varmblodsto som är 151cm kan man mäta ner henne... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 812
Senast: Snuffsan
·
N
Övr. Grenar Hellu.. Kollade in listan på högst rankade slät resp. hinderhästar i världen, och upptäckte att hinderhästarnas formtal (eller ja...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
Dressyr På söndag ska vi tävla dressyr för första gången. En klubbtävling med klassernaq LC:2 OCH LB:1. Frågan är: Tycker ni att manen ska...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Vita_N_6520
·
M
Övr. Grenar Ngn som hittat något datum för steg 2 kurs i vår?
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Tiggertjejen
·
Körning hej! ja då var det premiär för mig att visa körbilder på min fjording! ni minns säkert att jag skrev här för några månader sedan om...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Beppo
·
Islandshäst Startar en tråd här istället så slipper man kladda ner Loddies tråd. Jag förstår precis vad du menar Boj, jag säger inte att man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 214
Senast: Balderum
·
N
Övr. Grenar hoho.. asså nu måste jag fråga... finns det inga tävlingar för just haflinger här uppe i Norr? Jag bor i Umeå å känner inte att jag har...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: meodeo
·
D
Körning Hur mkt skulle man kunna ta för en globusvagn till shettis som endast är använd en gång? Tycker att det är jättesvårt att veta sånt.
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Fjunet
·
Trav idag har jag varit på Eskilstuna å ridit monté. det va ju träningstävling för ponnytrav:D jag kom 4!:) hihi sen red jag galopp:p...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Pubriacones
·
Dressyr Hur tycker ni att man ska rida fram inför en dressyrtävling på bästa sätt? Och hur länge? Har en rätt så svåruppvärmd häst och det tar...
Svar
7
· Visningar
3 017
Senast: Hera
·
B
Islandshäst Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Det är nämligen så att min 8-åriga islandsvalack har tappat sina muskler och jag vet inte varför. Han... 2
Svar
25
· Visningar
6 537
Senast: Tibra
·
M
Fälttävlan fälttävlan på engelska? Egentligen så vet jag det, men nu när jag ska skriva så har det försvunnit :confused:
Svar
8
· Visningar
1 379
Senast: Wiiie
·
G
Dressyr Hej. Jag rider ett kallblodigt travarsto som jag försöker få att jobba bättre i dressyren. Hon är otroligt pigg och stark, springer...
Svar
7
· Visningar
2 275
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka