Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hejsan!! Jag va på VM i norrköping idag (söndag). Då visade dom en jätte rolig snutt film på storbildsskärmen under lunchpausen, dom...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Gassi
·
Trav *suck* Ser ni den röda tråden här... Livs 15 0-3-1 39 600 kr 16,2k 17,1m 19,9am Ro 050729-3 6/2140 0 ug F 050718-5...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 677
P
Hoppning hur långt skall det vara mellan hindrena för en D-ponny om man skall hoppa stutts?
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: maria_b
·
F
Fälttävlan till Bonn-Rodderberg i morgon. Jag , Linda Algotsson och Sofia Bengtsberg så håll tummarna för oss i helgen :banana:
2
Svar
33
· Visningar
3 260
Körning Vi har tänkt köra in pållen nästa vår/sommar. Han är mycket tömkörd och är trygg med det. Men jag har en fråga om skygglappar. Hästan...
Svar
11
· Visningar
1 033
E
Övr. Grenar Hej! Är det någon som har provat ridterapi, behandlad av sjukgymnast? Hur har ni upplevt det isåfall? Tacksam för svar
Svar
8
· Visningar
2 713
Senast: Mims1
·
G
Trav Är det så att när hästen rids används andra muskler än vid sulkyträning? kan man ersätta vissa arbetsmoment i körning med ridning? Hur...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Fager
·
Western Ok,,,är ju ny inom det här..... Jag är ju van vid vanliga engelska sadlar och är det något som gör att man ramlar av så ramlar man ju...
2
Svar
31
· Visningar
3 570
Senast: e_s_t_e_t
·
H
Western Med Westerhäst? Kan man det? :p Någon som gör det? Ni kanske även tävlar med dom? ;) Tell me! Ska ev. bli delfodervärd på...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: e_s_t_e_t
·
S
Hoppning Har köpt en ny häst som har ett beteende som är nytt för mig. Just hans framåtanda var orsaken till köpet och det har ännu inte gått mer...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: Russe
·
Tävling undefined Hejsan jag e inte så haj på de här med upklsassning. Från vilken klass måste man börja klassa up sig(eller tävling nat...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: starcraft
·
L
Islandshäst Hejsan! Jag har fått ett erbjudande om att köpa en Hercules sadel, men hittar ingen information om den på nätet... :confused: Någon...
Svar
16
· Visningar
2 119
Senast: Lomir
·
L
Western Halloj.. Har bara förra årets regelbok o ingen lust o köpa ny... Hur är det nu, får jag tävla beginners på D-tävling fast jag har...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Little_Cowgirl
·
M
Western Som novis på det här med western och sittande på en ponny funderar jag över hur långt ner på sidorna som tyglarna bör hänga. Jag måste...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Piraja
·
Dressyr hej! jag äger en varmblodig travare som tidigare gick på trav... nu ska jag ha honom inom dressyren hade jag tänkt...men jag har ett...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Dandylinn
·
Dressyr Min kavaj har blivit för liten och vi har börjat leta ny. Problemet är att jag är väldigt liten och smal. Är det någon som vet en...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: Cats
·
M
Western Denna tråd passar väl både på western och på utrustning, men antar att flest svar går att få här. :d Blir lite förvirrad när jag letar...
Svar
9
· Visningar
2 645
Senast: BeastieBabe
·
B
Fälttävlan Saknar några bra fälttävlanshästar som jag inte sett ute i år. Vet någon var Really Famous, Zorn, Jatza,Catus,Bertone tagit vägen? Nya...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: svea08_
·
R
Islandshäst En fråga som bara dök upp :p Får två olika ryttare tävla samma islandshäst under samma period? OM de får, är det olika dagar/tävlingar...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Lillmifflan
·
D
Trav Montésadel Vad använder ni för sadel när ni rid/monté-tränar? Har ingen montésadel så jag rider i en stübben rex (hopp, ponny storlek)...
Svar
9
· Visningar
1 848
Senast: Montéryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp