Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Är det nån som ska vara med på tumbleweed tävlingen? Jag tror det kommer att bli riktigt bra! :) Synd bara att haltern på AQHA...
Svar
11
· Visningar
1 399
Senast: Lenita
·
T
Trav hur ridtränar ni era hästar? Jag har funderat på vilken sorts ridträning som är bra. för tillfället skrittar jag bara min under sadel...
Svar
16
· Visningar
2 341
Senast: Pills
·
R
Övr. Grenar Är det bara små engelska fullblod och araber i kategori D? Eller finns det "vanliga" ponnyer med också? Tänker då på typ connemara...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: Camuro
·
E
Fälttävlan Är det någon som vet var Lag-SM för häst går 2005 eller är det kanske inte bestämt ännu? 2
Svar
21
· Visningar
2 039
Senast: Cronis
·
Tävling Om man är medlem i en SvRF-ansluten klubb så får man inte vara med på tävlingar som anordnas av icke SvRf-ansluten klubb står det ju i...
Svar
8
· Visningar
1 385
Senast: Fideli
·
Trav hej travfolket! Jag har en "gammal ridtravare2 och har nu börjat kolla lite på v75 och så på tv för att jag fachineras av min hästs...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: b4nugget
·
H
Tävling Jag jobbar som pers.ass och min brukare har handikappridning en gång i veckan. Jag har hållit på med hästar i hela mitt liv, och sysslat...
Svar
8
· Visningar
1 598
Senast: Klensy
·
F
Tävling Detta är kanske inte rätt tråd men försöketr här ifl.... Jag ska ha gips på foten i ca 4 veckor jag får någonslags sko. Jag ska inte...
Svar
3
· Visningar
1 336
Trav Allt fler börjar ju ridträna sina travhästar, och läste i "Ridträning":s tråden att det finns en del här som också gör det, det jag...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Zandrah
·
Trav Jag hade tänkt fråga om någon visste vilka det var som vann men nu hittade jag listan och lägger in den och frågar istället vad ni har...
Svar
12
· Visningar
1 405
Senast: easy
·
P
Western Hej! Är en tjej på 28år som ridit vanliga ridhästar och galopphästar nu i 20år. Efter att ha funderat mer än länge har jag bestämt...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Evaho
·
R
Tävling Har detta problemet för andra året i rad... Med bråk o vissa andra problem ex: att inte klubben ställer upp för sina tävlingsryttare så...
Svar
7
· Visningar
1 830
Senast: Milley
·
B
Fälttävlan hej! jag har börjat träna terräng med mitt halvblod, och han älskar det :D problemet är bara att han blir så stark så det är omöjligt...
Svar
15
· Visningar
1 999
Senast: Fullblod
·
C
Fälttävlan Jag har lagt märke till att vissa här inne skriver om sina så fruktansvärt starka fullblod, tänkte bara fråga om det verkligen är så...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Smulan75
·
Dressyr hej! Jag har en häst som jag tidigare hade som hopphäst, dock gick vi omkull hon skadade sig, och efter behnadlig helt återställd... 2
Svar
29
· Visningar
2 350
Senast: caballus
·
M
Trav ...som handlar om travhästens utrustning. Jag undrar över den rem som jag tror kallas för 'uppkäk' eller något i den stilen: varför...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Mona
·
C
Dressyr Hur lär man sin häst att gå i skänkelvikning? Jag har ett outbildat 8-årigt sto som inte kan så mycket.
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: bussig
·
W
  • Låst
Fälttävlan Någon som vet vart det kommer att hållas träningsläger i närheten av Stockholm i sommar. Vill skicka iväg mina medryttare på...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Tulip
·
Dressyr har tydligen tappat bort mitt TR så jag får fråga er som har istället. får man tävla med en fårskinnspadd under schabraket?
Svar
13
· Visningar
2 391
Senast: Ylva
·
Tävling Tävlingsledare i dressyr, vad exakt gör en sådan egentligen? Har sökt på förbundet, men inte hittat något. Vet ni någon bra länk...
Svar
1
· Visningar
1 496
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31