Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Hej !! Jag undrar om man får rida med hatt i Dressyr som junior. Det står inget speciellt om det i TR dressyrtävlan, alltså MSV och...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Mirre
·
Western Ville inte köpa det absolut dyraste alternativet så jag valde ett par tyglar för "bara" 300:- i en internetbutik. Fy vilket skräp det...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: cassina
·
A
Hoppning Någon som ska Kvala GP-ponnyn i år??? Skulle va roligt å mveta vilka man tävlar imot å så :d haha
Svar
8
· Visningar
970
Senast: saaara
·
A
Tävling Är det något jag glömt?! Grönt Kort. Hästlicens Ryttarlicens Vaccinationsintyg. Måste man ha med hästens registreringsbevis?
Svar
2
· Visningar
1 762
Senast: aaa
·
S
Övr. Grenar Jag har en ganska smäcker shettisvallack på snart 6 år som körs i skogen och rids ibland. Till hösten hade jag tänkt att han skulle...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Ninniw
·
S
Trav Mitt mål är att bli proffs tränare/Kusk! Jag undrar om det är någon som vet hur det går till..... Tex. Hur gammal man måste vara. Om...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Snurrfian
·
T
Western Jag hade tänkt att jag skulle börja ta kurser i western med min Nordis Elin(9år).. inte försent än va!? :confused: Elin är världens...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Intejag
·
P
Fälttävlan Heej .. Hur börjar man med fälttävlan ? Hur började ni? :banana:
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: emmath
·
H
Hoppning :) Hej :) Jag undrar om det är några som tävlar ungponny i hoppning?? Vet nån hur många Lätt C en ungponny måste gå felfritt för...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: hoppar&studsar
·
Q
Hoppning Vad menas med div1 div2 div3?? /Tacksam för svar :confused:
Svar
1
· Visningar
665
Senast: alex_415
·
N
Distans hej! jag har funderat på att tävla distans med min isis till våren, pp eller cr. har dock några frågor. jag har nämligen hört att...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Nattuggla
·
Distans Var köper man det billigt? kollade lite och de ligger på 700-4000 kr. visserligen med 5 års garanti...men jag tror inte garantin...
Svar
11
· Visningar
4 178
Senast: CosmicQueen
·
I
Islandshäst vet att det finns unegfär tusen sadeltrådar men.. nu är det såhär att jag inte har nån sadel som passar mina två hästar... Den...
Svar
14
· Visningar
1 518
Senast: Muninn
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag hade tänkt att ställa upp i de regionala tävlingar som kommer i vår, men jag undrar hur det är med det där... Om jag...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: Muninn
·
Islandshäst Hej! Får man tävla med pelham bett med tungfrihet? I FIPO finns det bilder på olika pelhambett men inget med tungfrihet, betyder det...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Boj
·
S
Dressyr i dressyr, storhäst? (jag har ej ridit på eggbett förut så jag vet ej, men vet att man får rida på eggbett men tänkte på just detta)...
Svar
16
· Visningar
1 557
Senast: Gilraen
·
T
Hoppning ska åka o träna lite med min häst i ridhuset men har inte riktigt kommit på vad vi skall göra, någon som har ntå kul tips eller en liten...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Dimmans_Elaine
·
F
Distans Hej! Jag har en häst som ska gå en clear round i distans i juni och så vill jag hoppa någon clear round 50cm med honom på ridskolan i...
Svar
12
· Visningar
1 572
Senast: zhyenne
·
J
Dressyr Någon som har några tips hur man lär sig dressyrprogramen på enklaste sätt? Både med och utan hästen :)
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: L_Lancelot
·
Islandshäst :bump: är det vettigt att låta hästen vara utan skor eller tycker ni att det är något nödvändigt? vad kan hända? varför är det inte... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 548
Senast: knasan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka