Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Körning Vilken utrustning är bäst för en nordsvensk att köras med, loksele eller brösta och varför? (Är det upp till en själv att bestämma om...
Svar
4
· Visningar
958
C
Islandshäst Omslaget på sif tidningen nr 6 så är det 3 hästar. Först när jag såg den trodde jag att de töltade men nu börjar jag bli osäker... de...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Freyr
·
M
Körning Hejsan! Jag har en fjording som jag har blivit förstor för. Men jag funderar på att köra in honom. Går det att köra in en 13 årig...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: _L_
·
G
Körning Har nån några mått på en rockard som ska vara till en minishettis? :confused: Antar det inte finns några "speciella mått" att gå efter...
Svar
4
· Visningar
1 873
Senast: "Sara"
·
N
Tävling Jag och nåra polare ska ordna träningstävling i januari. Höjderna kommer vara 30, 50 och 70 alltså kommer det antagligen komma oerfarna... 2
Svar
31
· Visningar
3 939
Senast: nexxa
·
D
Hoppning ..för mig själv! Ni som har läst mitt inlägg under dressyren, vet att "dressyrtanten",dvs jag själv, har vågat börja kravla mig över...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Real_Life
·
T
Trav :cool: Nu har jag fått lite huvudbry här..blev erbjuden en ngt konstig affär och känner att det är nog bäst att tacka nej..men hur är...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Rikkan
·
H
Körning Hej! Körde hos min förre körlärare en vagn som jag blev mycket förtjust i Tydligen kallas den för "flyinge giggen" och tillverkas av...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Ryver
·
R
Fälttävlan Är det någon som skall dit ? Vi kanske kan ha en liten buketräff där :) ( fast jag har en känsla av att det finns mängder av folk här...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Rufsan.
·
Dressyr Jag har anmält mig till LB:1 i julhelgen, jättekul!! Nu till ett litet problem som jag har upptäckt iom träningen av LB programmet...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Cillavan
·
B
Western har frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mej med.. vad är lope? hur lär man hästen spin? det var allt för nu, men jag återkommer...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: seejii
·
A
Tävling Nu vill jag ha detta klart för mig! Är alla hästar med gröna papper automatiskt anslutna om man betalar in avgiften till Swedehorse...
Svar
5
· Visningar
2 300
Senast: athena
·
G
Distans Hej jag tänkte anmäla mej till kunnekulleritten CR nu i vår men undrar vad för papper krävs?? Hästlicens? Ryttarlicens? Gröntkort...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: mahlmt
·
Western En galen ide eller nåt och fundera på? Har ridit honom med grimma förut, dock en helt vanlig och den glider ju rätt mycket. Men det...
Svar
15
· Visningar
2 221
Senast: Farrix
·
N
Hoppning hejsan, ja undrar va ni tävlar för klasser?? :bump:
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Ämelie
·
Hoppning Jag skulle vilja veta lite roliga övningar eller banor att träna hoppning på. Jag har hört att studs e bra träning men min häst hoppar...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: SanchoPancho
·
M
Trav vet ni någon sida där det fins montébilder från frankrike? kram maria
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: b4nugget
·
A
Western hej. Jag har blivit nyfiken på western men kan verkligen ingenting om det. är det någon som vet vart man ska börja leta info och så...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Niken
·
Tävling När jag var och kollade på en dressyrtävling i våras så var det en som sa när det var prisutdelning "men hon ställer ju sig på fel sida"...
Svar
15
· Visningar
6 426
Senast: Rufsan.
·
Trav Nu får ni hålla tummarna håårt för min pojke, Hennessey Tor imorrn! :bump: Bergsåker, Lopp 8, Spår 1! Bara han håller sig i trav är...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Illiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka