Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst När jag löslongerar min häst (femgångare med ganska stark pass) och tömkör henne så har hon en sån trav att jag snart smäller av... 2
Svar
21
· Visningar
2 355
Senast: sambaengi
·
Tävling De nya priserna kommer att bli: * Lokal ryttarlicens 165: - * Nationell ryttarlicens senior 825: - * Nationell ryttarlicens junior... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 786
Senast: _otursbarn_
·
Trav vad tycker ni om monté? 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 814
Senast: em76
·
J
Islandshäst Hejsan! Wow! Vilken fullspäckad tävlingssäsong :banana: :D Jippie! Vad roligt att det är så många regionala tävlingar! Skulle...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Dolores_88
·
C
Islandshäst Får man tävla dräktigt sto till 3e månaden eller är det totalförbud?Vet att man får tävla vanliga hopp å dressyr tävlingar med dräktig häst.
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: chrysler
·
S
Western Kan någon förklara för mig vad dessa konstiga ord och siffror betyder på ren svenska, för mig som är nybörjare i westernsadeldjungeln...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: seejii
·
W
Dressyr hur många dagar i veckan tycker ni att en häst ska få vila om schemat ser ut så här (ungefär) Måndag: dressyr pass (ca1h) Tisdag...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: bollen__
·
Hoppning Hoppkurs i stallet i onsdags och torsdags. I onsdags blev det lite tråkigt mot slutet (se min tråd på gnägg), men igår tog vi i med nya...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: Pyramus
·
Trav Var/hur beställer jag papper så jag kan göra ägarbyte på en travhäst?
Svar
4
· Visningar
4 207
Senast: Sammet
·
F
Hoppning Vad tycker ni. Inga bra bilder dom är tagna på TVn tyvärr. Men nått ser man väl;) Här kommer en på min förra ponny som är en Welsh...
Svar
18
· Visningar
1 123
Senast: Fladde
·
A
Islandshäst Oh ska åka o kolla på en häst på lovet :banana: En 7-årig femgångare, svettfux med kritvit man o svans! Välriden och tävlad en gång i... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 984
Senast: Anna_B
·
Western Nu har jag äntligen köpt in en westernsadel igen så att man kan börja träna på allvar igen! Var ute en sväng idag och kände på hästen...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Gumman
·
J
Dressyr Jag undrar om man kan, som tidigare, söka dispans för att få tävla dressyr UTAN sporrar? Isåfall vart söker man den? 2 3
Svar
50
· Visningar
4 005
Senast: tant agda
·
Hoppning Vi hade ju "årets mål m hoppningen/ridningen tråd" i början av året. nu är ju säsongen alldeles snart slut, så jag tycker det är dags... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 325
Senast: Fladde
·
R
Dressyr Tänk er en dressyrbana. Man rider i höger varv, och fattar galopp vid K. Vid E vänder man upp mot B, men vid X lägger man en...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: celeber
·
Islandshäst lite tankar om dagens ridpass Vad anser ni om att börja rida sin häst på islandskandar även om hästen inte har accepterat tränsbettet... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 850
Senast: _moa_
·
Körning Vad ska jag göra? Min donna är rakad på hals och under mage och nu har hon fått skav av både draglinor och brösta. Knappt nån...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: SarahOlofsson
·
Trav Nu får ni gräva information åt mig.. :D Vad betyder (XU) efter ett hästnamn?? Dom amerikanska hästarna har US och tatuerad läpp...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: anhe
·
Körning Hej Jag har skummat igenom forumet och andra sidor men hittar inga rek om mått på en körbana. Vad kan man tänka sig vara lagom för...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Ann
·
I
Körning När behövs det?? Vi körbara ute i naturen med våran shettis, han går alltså i ganska många nerförsbackar... Men var kan man hitta ett...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka