Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Körning Hmm...har funderat en del på bett när man ska köra med pållen. Min pålle ligger på ganska så mycket, har just nu tränsbett,men känner...
Svar
9
· Visningar
1 759
Senast: cajsastina
·
Trav i oktober, ska någon dit då? jag ska dit med 12 söta unghingstar och ungston
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: Nafayette
·
B
Distans hej blev välldigt intresserad av att prova tävla distans vad är ålders gränsen på ryttare som rider d-ponny samt ålders gränsen på...
Svar
4
· Visningar
1 569
Senast: mahlmt
·
E
Trav Är en sån där som tar pulsen efter medelhårda till hårda jobb o lopp. Men det verkar som om folk har lite olika pulsvärden. Jag tar...
Svar
1
· Visningar
1 800
Senast: jesse
·
Trav Har ni varit med om travare som varit bakskygga? Alltså inkörda och tävlade.
Svar
12
· Visningar
1 569
Senast: Lazio
·
L
Övr. Grenar Nu har jag problem!!! Hästen som jag tävlade med i tisdags stannade ju då hästen utvändigt kom in för nära oss i löpet. Trodde att det...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: LottaL
·
Western någon som säljer snygga jeans skjortor på nätet? Vi ska ha en "Team Alazzi" skjorta förstås till nästa säsong :D
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: alazzi
·
B
Islandshäst Var intresserad av en mer dressyr modell och hittade denna sadel. Nu undrar jag om någon har en sådan och hur är den att rida i? Jag har...
Svar
5
· Visningar
2 213
Senast: fjodur
·
I
Körning Huvudlag & tömmar Ska jag ha till min bröstsele. Kan man använda vanligt träns eller vad är det för skillnad på ett huvudlag? Tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: pulkan
·
C
Övr. Grenar Eller grattis till John kanske men det var ju du som träckte hästen som vann Seabiscuit Cup. Härligt. Jag var där! Fick se en skåådis...
Svar
10
· Visningar
1 530
Senast: The_Last
·
Övr. Grenar Lotta L här red sitt första amatör löp igår på Täby. Någon som vet hur det gick????
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: GoddessOfLove
·
A
Islandshäst jag ska nu börja longera min häst ca 2ggr i veckan med halsförlängare så att han ska hitta formen utan mig på ryggen :smirk: Bra el...
Svar
15
· Visningar
2 270
Senast: AlexH
·
S
Hoppning Jag har en B-ponny som är 8 år. Förra året hade jag en duktig ryttare som tävlade honom t o m LB i hoppning och hon tog placering i så...
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: trazel
·
S
Distans Vad använder man för skyddsväst som inte är för klumpig? Har distansryttare speciella västar :confused:
Svar
5
· Visningar
1 756
Senast: Desert_Wind
·
B
Trav med en häst utan ngt särskillt problem....kyler? liniment? bandagerar? inget? (isåfall med vad och varför just det?)
Svar
7
· Visningar
1 539
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hoppning Är det någon som har erfarenhet av att hoppa med side-pull? Min häst är ganska känslig i munnen och jag tänkte att det kan vara idé...
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: GoddessOfLove
·
K
Körning När jag köpte min lille shetlandsgrabb så sa säljaren att han var inkörd. Efter att ha kört med honom en gång så insåg jag att om han...
Svar
16
· Visningar
2 022
Senast: hanseman
·
Trav Säger bara en sak och det är att Gidde var GRYM från dödens. Han bara lekte med "de övriga". En annan otäck ing var ju Miss USA. Ösch...
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: Lazio
·
B
Fälttävlan Jag hade tänkt fixa en liten "hunt" (om man kan kalla det så) tillsammans med vänner,bara för skojs skull,några startande(gärna...
Svar
2
· Visningar
1 481
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Hoppning Måste fråga hur det går att vänja ett startat fullblod vid ny karriär som rid/tävlingshäst? Är något av en mentor för en yngre tjej...
Svar
11
· Visningar
4 323
Senast: teammalmgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp