Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Distans hej alla hästvetande. Hur börjar man om man vill ställa upp i en distanstävling, behöver man liknande gröna kort å sånt? å vart får man...
Svar
4
· Visningar
1 472
Senast: CosmicQueen
·
Western Vilka ska dit/tävla..?? ;)
Svar
10
· Visningar
1 279
M
Körning Någon som har en sådan? Vad tycker ni om den, är lädret bra? Tipsa även om sidor där ni har köpt just eran loksele å berätta vad ni...
Svar
5
· Visningar
2 214
Senast: martina
·
Övr. Grenar Är det någon här som vet vilka som var Sveriges bästa arabgaloppörer under 1985? Rena forntiden, jag vet :smirk: - men jag har foton...
Svar
11
· Visningar
2 150
Senast: sussisus
·
B
Trav Va det någon som hittade sin blivade stjärna idag bland alla unghästar som såldes idag på kriterieauktionen?? Själv hittade jag två...
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: **BORTTAGEN**
·
Distans Hej. Funderade på att anmäla mig till Karolinerritten men såg då i proppen att samtliga hästar vet. bes. dagen före tävlingen. Det...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: havreflinga
·
B
Islandshäst Ni som är ute och tävlar sommartid, vad har ni tänkt arbeta med under vintern för att förbättra resultaten till nästa säsong? Själv så...
Svar
17
· Visningar
1 843
Senast: turbofling
·
M
Islandshäst Vet inte alls vart jag skall lägga denna fråga- men eftersom hästen är islänning så prövar jag här. Om en häst tar kortare steg med...
Svar
8
· Visningar
1 786
Senast: skuggi
·
Hoppning Kom att tänka på en händelse som utspelade sig på den sista tävlingen för i år jag var på. Det var ENORMT mkt starter och 3 klasser den...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 079
Senast: kopparberg
·
Trav Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ??? Håll tummarna för...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Camarotheking
·
W
Western Hur är det egentligen om man ska köpa en häst som inte fått sitt regbevis från aqha..? då kan man ju inte skicka in nån transfer.. vad...
Svar
8
· Visningar
2 951
Senast: monke
·
Trav Ja då kommer man till en ny fundering igen... En kompis till mig ska jobba utomlands och under tiden har jag lovat att hjälpa till att...
2
Svar
23
· Visningar
3 675
Senast: Eem
·
T
Hoppning Har du oftast med dig en eller flera hästar när du åker ut och tävlar??!
Svar
13
· Visningar
1 552
Senast: Johanna_m
·
J
Körning Har en liten shettis 12år, 95cm hög som har varit ponnytravare några år. Funderar på att dra ner på travtävlandet och satsa på...
Svar
5
· Visningar
1 534
Senast: Gisburne
·
D
Trav Va ut & tömkörde min lilla fialotta igår för första gången - gick hyfsat, men hon vill gärna ställa sig på bakbenen...:-( - blir nog...
Svar
1
· Visningar
1 156
M
Western Jag har registrerat min pålla i Svenska Hästavelsförbundet. Är lite osäker på det eftersom tjejen som hade hingsten sa att jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: MischaMir
·
B
Islandshäst Kan jag som är 8 år klara av en islandshäst, med pappas hjälp ibland . Kan min pappa också rida då, han är lång. :banana: millan
Svar
14
· Visningar
3 857
Senast: javill
·
Körning Jag har idag provat min ny begagnade loksele på grabben här.Men båda bogträna viker sig inåt dvs stoppningen syns bakifrån.Om man tänker...
Svar
9
· Visningar
3 207
Senast: LIA
·
Western Så upp till bevis! Varöfr rider ni western? Rider ni nån speciell gren? Vilken, varför?
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: lill_sessan
·
Körning Hejsan! Är det någon som har erfarenhet av att köra in fullblod? Hur har det gått?? Har funderingar på att KANSKE köra in mitt...
Svar
8
· Visningar
1 865
Senast: BJÖRKIS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp