Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Km:et blev inställt på grund av för få anmälningar vi försöker igen till våren !!!
Svar
0
· Visningar
1 252
Senast: Miss_Trouble
·
Islandshäst Någon som vet vart man kan beställa en sådan islandssadel? Har letat över allt men hittar bara hopp och dressyr sadlarna. Har hört att...
Svar
4
· Visningar
2 036
Senast: Vala
·
B
Western Vad krävs för att få tävla i Barrelrace??? (Bortsett från en häst då..) kort??? licenser??? Har "tävlat" det typ när hemmaklubben haft...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: __sandra__
·
B
Övr. Grenar så jag undrar om ni vet när det går? :cool: Jag skulle nämligen se ett löp på tv, men har aldrig koll på när de går! Vet ni när det är...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: LottaL
·
Hoppning Hej! e d nån här på Bukefalos som är /har varit hopprädd? Jag är fortfarande lite hopprädd efter en ponny som slängde v mig rätt in i...
Svar
19
· Visningar
2 019
K
Trav Har skrivit här förut om min travarvalack. En duktig kille som gjort två starter med fina tider och lysande recentioner.. :love: Men sen...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 827
Senast: Rikkan
·
Distans Jag har ett litet problem, eller rätt stor kan man säga....gäller benskydd till min häst. Han sparkar sig själv väldigt ofta, mestadels...
Svar
12
· Visningar
2 220
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western Jag är inget proffs på westernsadlar och skulle vilja få lite tips över vad jag ska tänka på när jag provar ut sadlar till min ponny...
Svar
3
· Visningar
1 375
S
Trav går snett med halsen, framför vagnen... Har provat med skygglappar men det funkar ej :confused: Vad kan jag göra för att han ska gå...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: älgen
·
B
Western DOMARE OCH BEDÖMMNINGAR HAR VÄL I ALLA TIDER VARIT ETT HETT SAMTALSÄMNE INOM WESTERN OCH TYDLIGEN INTE MINST EFTER "ÖPPNA" SM PÅ...
Svar
7
· Visningar
1 844
Senast: __sandra__
·
W
Western Vilka typer av bett får man ha i hunter klasser? egentligen.. Trodde de bara var vanliga tränsbett..men jag har sett dom som har såna...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Wes
·
Western ska visa grunderna i western, ge en liten introdution av vad vi håller på med och träna några nybörjare i helgen. tänkte lägga upp en...
Svar
0
· Visningar
1 215
A
Islandshäst jag då har vi gjort det även om det inte gick så bra men 17 va jag var nervös el blev det iallfall när jag stod i collecting ring ...ja...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Senast: AlexH
·
A
Islandshäst .....har idag tagit sin ände. Efter 4 års väntan har jag idag suttit på honom för första gången. Innan sommaren for jag ju av med...
2
Svar
24
· Visningar
3 379
Senast: Anne
·
M
Western Varför gnäller folk att det är lite tävlingar med kor när dom heller inte anmäler sig till tävlingarna??? Kolla HJWR`S KM har både kor...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: Horsespirit
·
Q
Hoppning nu har jag fått ett litet problem med min pålle som inte vill hoppa ordentligt när hindren blir för låga. han tar helt enklet inte i...
Svar
16
· Visningar
1 925
Senast: Qudexco
·
Q
Hoppning hej hej igen!! nu har jag fått ett förslag om att ställa upp i en liten klubbhoppning på 70 cm då pållen inte är helt igång! (tävlar...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: Qudexco
·
G
Western Hej! Kan någon vänlig själ hjälpa mig med de olika bomvidderna inom western. Jag letare sadel till min häst med relativt bred kort rygg...
Svar
1
· Visningar
1 295
Senast: simpe
·
J
Hoppning Vad är de för hinder som inte är tillåtna på lokal 90-110cm? Va nämligen på tävling förra helgen och en tjej som är insatt i att bygga...
Svar
19
· Visningar
3 000
Senast: ameo
·
H
Western Läste på TPHs hemsida att det skall hållas en Reiningtävling i Europa med 150.000 euro i prispengar. Är det bra eller dåligt att...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: __sandra__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp