Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Kan jag som är 8 år klara av en islandshäst, med pappas hjälp ibland . Kan min pappa också rida då, han är lång. :banana: millan
Svar
14
· Visningar
3 871
Senast: javill
·
Körning Jag har idag provat min ny begagnade loksele på grabben här.Men båda bogträna viker sig inåt dvs stoppningen syns bakifrån.Om man tänker...
Svar
9
· Visningar
3 218
Senast: LIA
·
Western Så upp till bevis! Varöfr rider ni western? Rider ni nån speciell gren? Vilken, varför?
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: lill_sessan
·
Körning Hejsan! Är det någon som har erfarenhet av att köra in fullblod? Hur har det gått?? Har funderingar på att KANSKE köra in mitt...
Svar
8
· Visningar
1 871
Senast: BJÖRKIS
·
J
Körning Jag har en varmblodsvalack, har kört honom lite nu å då, bara med en trilla dock och ett loksele nu ska jag köpa en rockard eller ja...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Johanna_Agge
·
M
Körning Hur gammal bör en fjordning vara innan man kör in den?
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: _L_
·
Körning Hur stor kan va som max för att köra en Shettis/ minishettis själv? :banana:
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: _L_
·
E
Western Nu frågar jag er westernfolk här :smirk: Jag håller på att sätta igång min häst efter att hon har varit halt, vi har börjat öva att...
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: Lex
·
W
Fälttävlan är det någon som vet någon sida eller något som man kan se vart folk ligger i ranking och så.. svenska ryttare då.. hade varit jätteglad...
Svar
3
· Visningar
1 571
Senast: wierd_chick
·
Övr. Grenar Hur gick det på kursen? Vad fick ni göra? Teori, prakik? Är så nyfiken ;-) /Shayd som fortfarande är besviken på att steg I -kursen...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: CK
·
Q
Hoppning hej igen! har idag gått med på att rida min kompishäst på samma tävling jag själv ska vara med på på söndag det är bara en klubbtävling...
Svar
16
· Visningar
1 699
Senast: Qudexco
·
C
Trav Jag är så arg så jag skakar,måste få skriva av mig! Idag på travet så startade våra vänners häst.En superfin treåring!Tränaren säger...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 051
Senast: Camarotheking
·
Western Funderar man över om ens tränare har utbildning? Jag väljer personligen inte tränare efter om de är utbildade öht, för mig är det annat...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Little_Chance
·
Islandshäst Gaedingakeppni-SM & Breaders! Nu har vi kommit hem från final-dagen på Sörgården! HU, vilket väder det var! +5 och regn. 16 ekipage...
Svar
5
· Visningar
2 397
Senast: Betsy
·
Hoppning Vad ska man göra när hästen är extremt tittig på tävling? På träning är det minsann inga problem. Vi har hoppat både grindar, muara och...
Svar
15
· Visningar
1 712
I
Western Vad måste/ska/bör man ha för utrustning då man tävlar ? Både som ryttare, och som häst. Är det olika beroendes på vilken klass man...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: alazzi
·
A
Islandshäst Hur skulle ni rida för att förbättra tölten när den blir travaktig.. Alltså vad kan det vara som är fel och hur ska man åtgärda det...
Svar
12
· Visningar
2 353
Senast: Moniq
·
P
Fälttävlan Vet inte om dethär är rätt ställe för denna tråd, men jag undrar om någon har nån info om årets jakt på SFK? Det brukar ju stå i...
Svar
1
· Visningar
1 493
Senast: marina
·
Western e så himla svårt att hitta en bra westerntränare här. (örebro län) Och det e ju alltid bra att ha en tränare.
Svar
0
· Visningar
1 239
Senast: Mirre
·
E
Western Jag rider "engelsk ridning" men jag blandar lite....... vill att min häst ska arbeta i en låg form. Pållen är orolig i munnen, tips på...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp