Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning jag har stött på några hästar som slår ner alla bommar på hindren. De är villiga att hoppa/skutta/trava/gå, men de lyfter inte...
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: DFZ
·
K
Islandshäst Jag har märkt att en del islänningar hellre vill tölta än att trava. Varför det? Det är ju svårare att tölta. Hur gör man för att få en...
Svar
10
· Visningar
1 847
Fälttävlan Det finns ju vissa hästar som är halvt galna i starfållan och drar i väg så fort de får möjlighet... och så finns det sånna som min...
Svar
13
· Visningar
2 190
Körning Någon kunnig som kan säga vad för slags vagnar jag har stående på logen. På den stora finns det ett märke bak som anger att den kommer...
Svar
12
· Visningar
2 538
Senast: alisson
·
E
Fälttävlan :banana: jag undrar om man kan rida med pessoa bett i dressyren på debutant fälttävlan ponny, kan någon förklara det där med straffpoäng...
Svar
14
· Visningar
3 981
Senast: fio
·
Islandshäst Nordligaste banan för islandshästar NSD
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: tottenham
·
Western Vad är det? Jag har ridit western så smått då och då, och när jag tävlat har det varit mest trail, men nu var det ett tag sedan och jag...
Svar
8
· Visningar
1 764
Senast: lizan
·
Western Hallå! Som ni ser av denna bild http://www.cantara.nu/sadel.jpg så har hästen en för lång westernsadel. Iaf anser jag det då skirten går...
Svar
7
· Visningar
1 663
Senast: Scorpan
·
S
Islandshäst Jeg har allerede èn kjempeflink forrytter (medryttare), en venninne av meg som rir Bjartur to ganger i uka. Nå har jeg fått tilbud om...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: sleepy
·
Western Jag är en distansryttare som har ett rätt stort problem. Min häst sparkar sig själv, jag anv. skydd men de räcker inte till. Tänkte om...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: Miss_Trouble
·
S
Hoppning För ett par veckor sedan när jag var på lokaltävlig så var det inga bland unghästarna (Avd B) som red felfritt, så de hade då en...
Svar
16
· Visningar
3 317
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Fälttävlan Jaha... förra veckan bombadera jag me frågor inför debutant fälttävlan... Nu kommer efterfrågorna :bump: 1. Har för mig att jag läst i...
Svar
4
· Visningar
1 701
Senast: fio
·
Svar
1
· Visningar
1 508
B
Western Hej alla, min nya hemsida ligger ute nu där vi fortsätter med nyhetsrapportering inom westernvärlden på samma sätt som tidigare med...
Svar
0
· Visningar
1 196
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Grenar vad krävs egentligen för att bli amatörtränare resp. Proffstränare? Jag anatar att man måste gå kurser och sånt, men måste man ha ridit...
Svar
2
· Visningar
1 600
Senast: LottaL
·
S
Hoppning Ja undrar, är det så att 5-åriga ponnyer inte får tävla i Avd A även fast dom har nollat två gr i Avd B? JA har en foderponny som är...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western Vart ska western sadeln ligga? Långt bak/fram? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 198
Senast: anders
·
M
Körning Jag har just börjat tömköra mitt Shiresto (15månader) någon gång i veckan. Vi har kommit så långt att vi kan starta, svänga skapligt...
Svar
2
· Visningar
1 350
Senast: miamiamia
·
G
Islandshäst Måste bara berätta att det kommit en ny islandssadel från Wintec!!! Var o hämtade den igår och den verkar mycket lovande.... Kort (ca...
Svar
16
· Visningar
3 710
Senast: Vala
·
Fälttävlan Jag tänkte vara med på en debutantfälttävlan på min lånehäst men jag vet inte riktigt vilka licenser som krävs för det. Tävlingen har...
Svar
6
· Visningar
1 928
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp