Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej allihopa! Jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mej med en sak. Det är så att jag har problem med min nordis. Vi köpte honom för tre...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: alisson
·
Körning jag undrar om dt är försent att köra in ett 12 årigt halvblodsto. hon är tömkörd men har aldrig haft avanskappa, hur ska jag göra för...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: Fingall78
·
Körning Hur gör man bäst för att få ekipaget snyggt? Självklart rent och "tränat". Men mer då? man kan ju inte precis plocka blommor och pynta...
Svar
11
· Visningar
1 459
Senast: ZannaZ
·
F
Körning Jag har provat att tömköra ett fullblod några gånger med en medhjälpare som ledde, men nu har jag ingen medhjälpare längre, så nu undrar...
Svar
4
· Visningar
2 462
Senast: basjkir
·
K
Körning Har ÄNTLIGEN fått tag på en bra sele och rockard till ponnyn hemma. Efter ett par provturer är jag iallafall inte riktigt nöjd... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 589
Senast: LIA
·
R
Körning Alla dom rockarder jag har kört med har haft fästen i själva skakeln till skakelremmarna...typ som en fast svetsad ögla, nu är det så...
Svar
3
· Visningar
1 343
Senast: RebeckaKihlberg
·
K
Körning Har bara tänkt att köra på grusvägar med en lätt rockard och hade därför tänkt köpa en bröstsele till min nya ponny. Men nu undrar jag...
Svar
18
· Visningar
3 434
Senast: eldhroka
·
K
Körning vi ska nu köra in lilla ponnyn och jag undrar vad man behöver för grejjor??? de behöver absolut inte vara de dyraste och finaste och...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: Welsh
·
T
Körning Jag har fått en sele av en bekant men förstår inte hur den ska sitta riktigt. Vad jag har förstått är det en "gjord" som går runt magen...
Svar
6
· Visningar
3 107
Senast: Carolus
·
B
Körning Just för tillfället kör jag en väldigt bra shettis som är lugn och säker. det ända problemet är att hon inte är registrerad och detta...
Svar
7
· Visningar
1 274
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Körning Jag har en liten fråga angående anpassning av draglinor. Jag har fått lära mig att när hästen går i drag, så ska draglinorna vara...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: LIA
·
K
Körning nu äntligen har vi hittat en kille som ska hjälpa oss att köra in min ponny!! Tycker att de ska bli jätte kul!! hoppas att de går bra...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: körsbäret
·
C
Körning Jag är nyfiken på vad ni som kör hästar anser vara det största problemet vad det gäller hästens fysik. Jag har egna funderingar och har...
Svar
14
· Visningar
1 594
Senast: Welsh
·
Körning Är det nån som har läst artikeln i Hästfynd med "steg-för-steg" anvisningar om hur man kör in en ponny? Vad tyckte ni om den? Ja e helt...
Svar
8
· Visningar
2 385
Senast: kjm
·
B
Körning Hej! Är det någon som vet när det anordnas brukskörningstävlingar i västra götaland? Jag hade velat vara med på någon sådan tävling...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Körning Jag kör jordbruksredskap och slädar och snart flakvagnar etc med min ardenner. Jag har hittat mest likasinnade internet-kompisar...
2
Svar
29
· Visningar
3 658
Senast: Moppe
·
Körning Jag är hittills självlärd & har även kört in min ponny själv. (Har haft lite hjälp i bakrunden av en av sveriges bättre körtränare/kusk...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Znozan
·
E
Körning Vet någon när VM i Kecskemét kommer att gå av stapeln? jag vet att det är nästa år, men har ni någe hum om vilket datum?
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: miamiamia
·
Körning Hur många här är det som är självlärda inom området körning? Jag är då det... fast... jag kör bara i skogen osv :D Men det blir väl...
Svar
13
· Visningar
1 661
Senast: Quell
·
G
Körning Är det någon som har foton på när någon tävlingskör en shettis? Skulle vara roligt att se. :)
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Shettistråden del II
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp