Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilka ska dit/tävla..?? ;)
Svar
10
· Visningar
1 296
W
Western Hur är det egentligen om man ska köpa en häst som inte fått sitt regbevis från aqha..? då kan man ju inte skicka in nån transfer.. vad...
Svar
8
· Visningar
2 961
Senast: monke
·
M
Western Jag har registrerat min pålla i Svenska Hästavelsförbundet. Är lite osäker på det eftersom tjejen som hade hingsten sa att jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: MischaMir
·
Western Så upp till bevis! Varöfr rider ni western? Rider ni nån speciell gren? Vilken, varför?
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: lill_sessan
·
E
Western Nu frågar jag er westernfolk här :smirk: Jag håller på att sätta igång min häst efter att hon har varit halt, vi har börjat öva att...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: Lex
·
Western Funderar man över om ens tränare har utbildning? Jag väljer personligen inte tränare efter om de är utbildade öht, för mig är det annat...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Little_Chance
·
I
Western Vad måste/ska/bör man ha för utrustning då man tävlar ? Både som ryttare, och som häst. Är det olika beroendes på vilken klass man...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: alazzi
·
Western e så himla svårt att hitta en bra westerntränare här. (örebro län) Och det e ju alltid bra att ha en tränare.
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Mirre
·
E
Western Jag rider "engelsk ridning" men jag blandar lite....... vill att min häst ska arbeta i en låg form. Pållen är orolig i munnen, tips på...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: Mirre
·
Western någon som säljer snygga jeans skjortor på nätet? Vi ska ha en "Team Alazzi" skjorta förstås till nästa säsong :D
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: alazzi
·
M
Western Km:et blev inställt på grund av för få anmälningar vi försöker igen till våren !!!
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: Miss_Trouble
·
B
Western Vad krävs för att få tävla i Barrelrace??? (Bortsett från en häst då..) kort??? licenser??? Har "tävlat" det typ när hemmaklubben haft...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: __sandra__
·
Western Jag är inget proffs på westernsadlar och skulle vilja få lite tips över vad jag ska tänka på när jag provar ut sadlar till min ponny...
Svar
3
· Visningar
1 379
B
Western DOMARE OCH BEDÖMMNINGAR HAR VÄL I ALLA TIDER VARIT ETT HETT SAMTALSÄMNE INOM WESTERN OCH TYDLIGEN INTE MINST EFTER "ÖPPNA" SM PÅ...
Svar
7
· Visningar
1 848
Senast: __sandra__
·
W
Western Vilka typer av bett får man ha i hunter klasser? egentligen.. Trodde de bara var vanliga tränsbett..men jag har sett dom som har såna...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: Wes
·
Western ska visa grunderna i western, ge en liten introdution av vad vi håller på med och träna några nybörjare i helgen. tänkte lägga upp en...
Svar
0
· Visningar
1 219
M
Western Varför gnäller folk att det är lite tävlingar med kor när dom heller inte anmäler sig till tävlingarna??? Kolla HJWR`S KM har både kor...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: Horsespirit
·
G
Western Hej! Kan någon vänlig själ hjälpa mig med de olika bomvidderna inom western. Jag letare sadel till min häst med relativt bred kort rygg...
Svar
1
· Visningar
1 299
Senast: simpe
·
H
Western Läste på TPHs hemsida att det skall hållas en Reiningtävling i Europa med 150.000 euro i prispengar. Är det bra eller dåligt att...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: __sandra__
·
Western Vad är det? Jag har ridit western så smått då och då, och när jag tävlat har det varit mest trail, men nu var det ett tag sedan och jag...
Svar
8
· Visningar
1 775
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp