Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hallå! Som ni ser av denna bild http://www.cantara.nu/sadel.jpg så har hästen en för lång westernsadel. Iaf anser jag det då skirten går...
Svar
7
· Visningar
1 667
Senast: Scorpan
·
Western Jag är en distansryttare som har ett rätt stort problem. Min häst sparkar sig själv, jag anv. skydd men de räcker inte till. Tänkte om...
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: Miss_Trouble
·
B
Western Hej alla, min nya hemsida ligger ute nu där vi fortsätter med nyhetsrapportering inom westernvärlden på samma sätt som tidigare med...
Svar
0
· Visningar
1 198
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western Vart ska western sadeln ligga? Långt bak/fram? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: anders
·
T
Western Här har jag aldrig varit, spännande :cool: ! Till saken: Jag har en treåring till salu, han är inriden nu i sommras. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 598
Senast: Thindra
·
Western Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:
Svar
10
· Visningar
1 486
Senast: Lenita
·
S
Western jag lägger ut en annan länk som går under Reklam!! det är våran hemsida..Vad tycker ni om den???skriv och berätta.Och gå gärna in på...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: twinstar
·
L
Western Hur va de.... Ska de gälla nästa år????? Kommer inte ihåg...... Vimsiga jag...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Miss_Trouble
·
S
Western pollen gör fina övergångar från skritt till trav och vise versa..men från trav till galopp har jag svårt att få till det..han nästan...
Svar
9
· Visningar
1 761
Senast: Lenita
·
S
Western Jag undra man får sätta ut reklam på denna sida??? Det gäller våran western hemsida.. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: __sandra__
·
B
Western Hejsan.. Undrar bara om det är någon där ute som har tagit kort på andra saker under Hjo ko. Det skulle vara kul att få tag i lite kort...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: Mike
·
R
Western Jaha, nu var detta sm slut... Va tyckte ni om det??? Själv tyckte ja det va ganska bra, förutom att det verka va lite krångel med...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 673
Senast: bebbe529
·
Western .. och behöver svar på lite frågor! Det är mer än ett år sedan jag gjorde min första start i en westerntävling och om några veckor är...
2
Svar
21
· Visningar
2 474
Senast: Camilla_H
·
M
Western Har ni sett infon om ungdomsträffen som SQHA anordnar på Okna i Oktober? kolla in www.sqha.com och klicka på ungdom. Det är öppet för...
Svar
8
· Visningar
1 902
Senast: NightOwl
·
P
?
Western Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: Mimmi22
·
B
Western Hej alla glada människor. Proppen till HJWRs KM ligger ute nu på Hjo kos hemsida. Hoppas att många kommer.
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: jollebus
·
S
Western Såg att resultet från Grevagården dykt upp: http://www.weststar.nu
Svar
0
· Visningar
1 191
Senast: __sandra__
·
N
Western Vilka ska dit???? Jag o ett gäng till ska förhoppningsvis dra ner! =)=)=)=) Ska bli kul att få se högklassig ridning =)=)=)=) :D :D...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: monke
·
I
Western Vilken gjord kan rekomenderas för att hästen inte ska få skav av den?
Svar
9
· Visningar
1 631
Senast: Lex
·
R
Western Nån mer än jag som ska iväg på cwr,s d-tävling nu i helgen??? Isåfall vad ska ni tävla i :confused:
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: Little_Chance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp