Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Min dotter ska vara med i två engleska ridklasser med sin Welsh Mountain och jag behöver tips. Vi har aldrig gjort ngt sådant förr...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: vildros
·
Hoppning Non som kan guida mej om T.R.? Inte så insätt! Var på klubb hopp tävling där en av rytterna fick vägran på sista hinder och ramlad av...
2
Svar
30
· Visningar
3 463
Senast: skjona
·
D
Distans Hej Är det nån som vet när proposition kommer ut på tävlingsdatabasen? Jag funderar på att åka dit med min kuse och tävla 50km.
2
Svar
21
· Visningar
3 365
Distans Nu vill jag gärna ha tips på vilka tyglar ni föredrar och för- och nackdelar med olika val. Jag har ett par no nonsense-tyglar i...
Svar
4
· Visningar
1 217
B
Trav Det skulle vara kul att se vad ni valt för hingstar till era ston. Vi har efter mkt velande valt Zola Boko till Lyx Lavec.:)
2
Svar
29
· Visningar
3 772
Senast: Qvicka
·
Western Har tänkt lite och bestämt mig för att börja rida western, då jag tyckt det varit lockande länge :laugh: Men då stötte jag på några...
Svar
2
· Visningar
1 116
Övr. Grenar Till helgen är det va? Fortsätter det här vädret blir det naturligtvis en dagsutflykt med picknick dit! Så många år sedan jag var där...
Svar
10
· Visningar
1 841
Tävling Jag har precis tagit upp min ridning ordentligt efter ett par år och vill börja tävla. Men hur fungerar allt, hästlicens, ryttarlicens...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: materia
·
Hoppning Jag har en maxad D-ponny som jag skulle vilja börja tävla med så småningom i hoppning, fast bland de stora hästarna då givetvis, då jag...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: materia
·
A
Trav Hej! Vad vet ni om denna hingsten? Temperament? Hur blir avkommorna? (storlek, temperamen mm) Är han värd att använda i avel? Fick ett...
Svar
4
· Visningar
1 841
Senast: Alfina
·
Trav På fredag ska äntligen en av mina hästar kvala:banana: Han har tävlat förr men för mig är det första gången så det känns lite pirrigt...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Lena
·
T
Islandshäst Hej! Mitt 6-åriga islandssto har inte blivit ridet så mycket tidigare och vi har bara haft henne några veckor. Hur mycket vågar man...
Svar
12
· Visningar
1 766
Senast: tildemani
·
Dressyr Vad har ni som tävlar för hjälm? Har ni samma som hemma när ni tävlar eller en ren tävlingshjälm? Helt ointresserad av de som inte...
2
Svar
38
· Visningar
7 081
Senast: Theodor
·
Western Hittade denna på Tuben...... http://www.youtube.com/watch?v=SDOmWfWQnoM&NR=1 Varför är svansen.......eller vad har hänt med...
2
Svar
27
· Visningar
3 195
Senast: cowgirl73
·
Hoppning Låter inte så farligt, men det är väldigt jobbigt! Men jag är en väldigt van hoppryttare som hoppat i princip alla hästar på ridskolan...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: Eliseeh
·
Övr. Grenar Nu är det dags att vakna till liv igen här på forumet... Lite mer än en vecka kvar till det första Derbyt i Skandinavien och...
Svar
12
· Visningar
1 385
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Nån som har bra tips på hur jag kan träna mitt ena sto som är väldigt "markskygg". Hon har stannat ett par ggr på tävling då det är...
Svar
2
· Visningar
2 995
Senast: Pam
·
Western Tänkte börja rida western. Har letat och letat men lyckas inte hitta någon tränare eller klubb häromkring :( Är det någon som vet hur...
Svar
1
· Visningar
813
Körning Kan man använda en enbets sele till parkörningen eller tvärt om och i så fall hur gör man ? Har 2 st små mini-shettisar vara den ena kör...
Svar
18
· Visningar
3 827
Senast: kol
·
Dressyr Jag är en inbiten hoppryttare, som knappt kan rida i nedsittning med dressyrläder (skämt åsido.) Jag har en häst som mig veterligen...
Svar
0
· Visningar
919
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp