Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Hej! :) Är lite konfundersam när det kommer till det här med ungponnychampionat... Är intresserad av detta och vet i stora drag vad det...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: pony
·
Trav Har som sagt lite problem med min kuse, en väldigt het liten rackare. Ska börja med att tillägga; hästen är kollad i mun av hästtandis...
Svar
16
· Visningar
2 271
Senast: solros
·
Dressyr Läste precis att en ryttare hade haft hjälm på sig under framridningen i Falsterbo men att han sen inte fick ha hjälm under...
Svar
7
· Visningar
2 002
Hoppning Har en Unghäst eller ja född 05, men räknas som unghäst då han inte är så utbildad. För ett par veckor sen skulle jag hoppa lite... 2
Svar
20
· Visningar
4 172
Senast: Jate Volim
·
Tävling Jag har försökt söka här på Buke och i TR, men hittar inte riktigt ett svart/vitt svar. Hur är det här med att starta utom tävlan...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Docka
·
Fälttävlan Jag har råkat tvätta mitt och det blev förstört!:crazy: Nu när jag skulle beställa nytt så hade dom semesterstängt, så var får jag tag...
Svar
4
· Visningar
3 066
Senast: mammaBerg
·
Dressyr AD Sportwereld interviewed Adelinde Cornelissen who said that for no money in the world she would sell Parzival. When asked if she could... 2
Svar
23
· Visningar
3 603
Senast: Lancet
·
Tävling sitter o googlar för fullt efter en "tävlingsdatabas" fast då i norge! men kan inte hitta nåt.. snälla nån som kan typ länka mig dit...
Svar
3
· Visningar
4 717
Senast: sillys
·
L
Hoppning Ja har nåra frågor... *E det nån som vet på vilken höjd/vilken klass man måste ha tävlat för att få tävla lokalt? *Från o med vilken...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: jerseyko
·
Tävling Det är väl egentligen inget jätteproblem, men nog så irriterande. Varför måste man logga in varenda gång på TDB, varför inte ordna så... 2
Svar
25
· Visningar
4 728
Senast: Lady_S
·
Körning Jag kör med loksele och har hittat en grym baksele. Den har två ryggstycken som går från hintertyget, upp över ryggen där man lägger dom...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: agtatoon
·
Western Antagligen är det väl ok, blev lite full i skratt när jag upptäckte att en domare har lånat mönster från en annan domare på en kommande...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: alazzi
·
Islandshäst Finns det någon som kan se vad detta är för islandssadel? Beklagar dåliga bilder
Svar
7
· Visningar
3 402
Senast: icca78
·
Trav Är det någon som har en susning om vart man får tag i hasvärmare samt knävärmare? Min kuse har lite problem med en has så jag kom på den...
Svar
5
· Visningar
1 689
Senast: Tagliabue
·
Hoppning Tycker mig märka att antalet startade på varje tävling inte är stort, samtidigt som antalet tävlingar ökar och flera klubbar inom några...
Svar
18
· Visningar
2 157
Senast: skjona
·
Tävling Eller, vad heter Ryttarmeddelande på engelska egentligen?
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Egonson_
·
L
Trav Jag ska äntligen skaffa egen travhäst! Undrar lite vad ni betalar i månaden för er travis? Försäkring? Foder? mm... Vad ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 824
Senast: movgli
·
Distans I min Iphone har jag en app som heter Runkeeper. När jag sen rider ut så startar jag en aktivitet i den appen som via gps som mäter hur...
Svar
7
· Visningar
2 887
Senast: ludda
·
Trav När det gäller amatörtränare, vad är det som avgör om en sådan får träna en häst? Har något svagt minne av att för länge sedan fanns...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Angelique
·
Trav Skodde om våran häst igår hon har haft 18X6 järn skor fram för att få tyngd och sedan lätta falsade bak. Har haft stl 0 på skor då hon...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Angelique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur