Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden, men det är ju på sätt och vis en tävlingsgren så testar här. :D Jag är intresserad av...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: Jozelle
·
E
Hoppning Ska byta bett på min ponny,,just nu går han på ett tredelat appel mouth men vill ha lite variation så tänkte prova antingen ett rakt...
Svar
6
· Visningar
1 751
Senast: equuus
·
Western Läser på facebook: För omedelbar publicering. SM 2011 på Bökeberg inställt! Arrangörerna av 2011 års SM, SWS och Bökeberg har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 068
Senast: wrangler
·
Western Hur ställer ni er till att sälja era westernutbildade quarter/paint till engelsk ridande ryttare? Jag har alltid gillat rasen, ofta...
Svar
9
· Visningar
2 127
Senast: 4BarsRR
·
A
Western Jag har börjat fundera på att köpa en westernsadel till min 3 åring. Kan man köpa en sadel nu, som kommer passa om några år också...
Svar
1
· Visningar
1 259
Senast: cowgirl73
·
Dressyr Behöver förnya garderoben. De färger jag har är: vit ljusblå mörkblå olivgrön ljusgrå brun svart röd ljusgrön Förra...
2
Svar
25
· Visningar
5 043
Senast: materia
·
N
Hoppning MIn b-ponny som jag inte får tävla vägrar otroligt taskigt.. Min medryttare som tycker om hoppning tävlar honom då i det. Var där idag...
Svar
10
· Visningar
2 191
Senast: materia
·
Trav Hej jag har en travare som jag trännar monte med. Men jag har ett problem det är att han ibland faller in i galopp! Är det nån som har...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: juliekj
·
Western Jag har alltid trott att hon är svettfux (chestnut) men kallat henne leverfärgad eftersom hon har exakt samma färg som levergodis till...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: cowgirl73
·
Islandshäst Jag hittade ingen tråd, kanske letade ja för dåligt? Men nu är ja nyfiken på vad ni har för betäckningsplaner till våren 2011! Vilka...
2 3
Svar
54
· Visningar
14 416
Senast: neri
·
T
Hoppning Hej! Min häst är jätte het vid hoppning. Jag tycker att hon är lugn när hon skrittas upp men såfort man börjar trava så vill hon...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: vildros
·
B
Trav Vad kostar det att amatörträna en travare i månaden om man själv har stall? Jag vet att det inte går att ge exakta siffror men en...
Svar
9
· Visningar
4 924
Senast: Volvia
·
Fälttävlan Ska man rida Öved eller Flyinge... eller båda?? Hur ska ni andragöra, jag har beslutsångest!!! :confused:
Svar
2
· Visningar
915
Trav Sålde ett föl i December 2010 men vi står kvar som ägare fortfarande så vad ska vi göra? Innan fölet lämnade oss så skrev vi kvitto...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Mary91
·
Trav Undrar vad ni gör med era 2 åringar som springer på banan förutom kör dem? Vi har en 2 åring som vi kör i vagn, men har nu funderat på...
Svar
14
· Visningar
1 748
Senast: Angelique
·
Western Jag frågade innan liknande, men fick inte svar, så jag försöka en gång till... Jag vill gärna har en westernsadel till min nordis...
Svar
2
· Visningar
1 431
Senast: alexvb
·
Islandshäst Hej! Jag tänkte höra med er om ni vet hur det är gällande att visa en hingst exteriört! När är det bäst att visa dem, vid vilken...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: Fia79
·
Trav Jag har haft en muskelskada på min häst, och håller på å bygger upp han. Han har än så länge gått 4 intervaller, men idag ökade jag till...
Svar
4
· Visningar
1 105
T
Körning Har en bra granne som kan det där med maskiner och verktyg!! Får han en ritning/beskrivning hur man bygger en lunningsbåge så ordnar han...
Svar
6
· Visningar
2 475
Senast: ticken
·
Western Har ridit fälttävlan och hoppning i alla år jag hållt på med hästar och även med min totto som nu inte finns längre på denna jord tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: ricca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp