Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western tycker att det är en rolig klass att rida? Jag skulle aldrig rida det om det inte var så att jag jagar poäng. Fast oftast får jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 643
Senast: kryddelydd
·
K
Western Den 14 maj arrangerar RHA en barrel race och pole bending clinic för Birgitta Freter i Lidköping. Testa på dessa fartfyllda grenar...
Svar
7
· Visningar
2 063
Senast: sthu
·
Fälttävlan Nu blir jag snart helt snurrig på den här ryttarboken. Jag har fälttävlanskortet sedan tidigare, alltså en liten klisterlapp på det...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Sara75
·
Western Nu är boendet släppt och stugor och rumm fullbokade efter 5 minuter!!!! Men jag knep tre rum så nu jädrar blir det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
14 163
Senast: Apache
·
Dressyr Jag är i stort behov av att förnya schabrakgarderoben... men hittar verkligen inga snygga som jag gillar. Fram med bilder och tips... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
15 982
Senast: Prinzess
·
Western Jag tycker att det är spännande med olika bett och undrar givetvis vad andra har till sina hästar. Min häst trivs bra på ett bett med...
Svar
0
· Visningar
1 310
Senast: alazzi
·
Fälttävlan Hej sitter och försöker få ihop tävlingarna fram över, dock har Dagstorp inte släppt någon propp ännu och de blir man lite ororlig över...
Svar
11
· Visningar
1 714
C
Fälttävlan Jag har funderat på att köpa nya fälttävlansskydd men kan inte riktigt bestämma mig för vilka som är bäst. Har tittat på benskydd från... 2
Svar
36
· Visningar
6 912
Senast: bokslukaren
·
Islandshäst Undrar lite angående poängen vid unghästmösntringar, då jag inte är van vid deras skala. En häst fick tillexempel 15 och var bland dom...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: dengra
·
Körning Sitter och letar efter en "riktig" sele till min mini-shettis. Spanat in Pfiff's standard sele, men problem är att han ligger mellan...
Svar
12
· Visningar
1 382
Senast: urkella
·
Dressyr Hoppas någon har något bra svar på det här:) Nu har jag suttit och lusläst TR om och om igen:crazy: Men, kan inte hitta något svar... 2
Svar
28
· Visningar
3 702
Senast: Quickeman
·
Trav hej hej jag undrar om nån vet eller har nån erfarenhet av hans avkommor? temprament, extriört Ja ALLT. Mvh tinis 2 3
Svar
42
· Visningar
4 699
Senast: tinafinis
·
Western Var och hämtade nya sadeln igår...:laugh: Trodde att den skulle vara i princip i samma färg som min föregående (såg ungefär ut så på...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: MittNyaJag
·
Dressyr Lite hjälp här tack! Motsvarar den "nya" MSV C:2 den "gamla" LA:6? Såg nämligen att det tillkommit ytterligare en bokstav på de...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: kryddelydd
·
R
Övr. Grenar Den 20-21 augusti är det SM i Beridet Bågskytte i Småland! Närmare bestämt i Togebodha by som ligger utanför Gullaskruv. Under...
Svar
19
· Visningar
3 080
Senast: Hóbagoly
·
Distans Hur långt kan man räkna med att man hinner på en timme om man skrittar i ett normalt/lugnt tempo på en medelstor häst?
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: mumin
·
Fälttävlan Dax för en tråd! Jag ska debutera 1*stjärnig där. Pålle har gått enligt planerna i terrängen. Förra året hade vi ju en hel del... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 814
Senast: Estivuz
·
Western Vill gärna köpa en westernsadel till min häst, jag har inga avsikter att tävla eller hålla på med någon särskild gren utan vill helt...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: gadriel
·
Tävling Inom kort kommer vår klubb att skriva om ryttaravtalet med allt vad det innebär. Därför skulle jag vilja ha lite hjälp från er...
Svar
18
· Visningar
1 791
T
Distans Nu är det inte många dagar kvar till Björkviksritten. Planering och packning är i full gång. Någon som tävlad där innan som vet hur...
Svar
2
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka