Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har fått hem en foderhäst som inte är igångsatt. Meningen är att det kan bli köp. Det är ett islandssto på 13 år som har stått...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: Niela
·
Distans Hej jag håller på att ladda för om jag ska rida simlångsritten.Ena dagen känns det rätt o nästa tvekar jag.Ena stunden tänker jag-Jo han...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: RÖDLUVAN
·
Hoppning vad ska man ha för avstånd mellan hindrena vid studs? hästen är 155 cm hög och har väl normal steglängd. :confused: 2
Svar
27
· Visningar
28 015
Senast: Kansi bansi
·
H
Western Jag har nyligen köpt en westernsadel till min paint. Jag har köpt den lite vid, för tanken är att hon ska bygga muskler under och på...
Svar
6
· Visningar
2 029
Senast: henci
·
C
Western Är Hyperflexion önskvärt i westernridning? Om man jämför med Rollkur i Dressyren, vad anser ni westernryttare om det? Använder ni... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 638
Senast: Bewildered
·
Western vilka bukare kommer man se på ridecamp i år då? Har ni varit på ridecamp tidigare? Både gotland&sundsvallare är välkomna att skriva...
Svar
18
· Visningar
1 449
Senast: lenaloo
·
Hoppning Vad innebär Öppen bana? Min lokala förening ska hålla en öppen bana under två kvällar i Juli månad. Det står att det är banhoppning...
Svar
2
· Visningar
5 902
Senast: Rugge
·
Körning Om ca två veckor ska jag köra bröllop och jag behöver lite tips och råd angående klädsel. Bifogar en bild på ekipaget. Tips mottages...
Svar
14
· Visningar
3 534
Senast: Fia-Lina
·
Western Jag hittade denna filmen på tuben, och när man ser denna film så skulle ju t.o.m. jag våga starta i en WR...
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: alazzi
·
Svar
7
· Visningar
1 805
Trav Behöver råd till min 2 åring. Hon går kalasfint i bakvarv, både i lugna farter och i högre farter. Ligger på lagom mycket och vill...
Svar
8
· Visningar
1 340
Körning I höst ska jag för första gången tävla i körning på annat än klubbtävlingar. Eftersom jag inte tävlat innan så sitter jag och...
Svar
6
· Visningar
1 256
Islandshäst Har ett rätt fint sto, ingen superhäst, men med ett bra steg och rätt välutbildad. Hon är 18 år, aldrig haft föl, aldrig tävlat. Rena...
Svar
7
· Visningar
1 621
Senast: Madicken
·
Körning Jag har en ardenner som älskar att arbeta, när selen åker på så är det 100% fokus. Han drar tunga grejer, harvar + sladdar ridbanan och...
Svar
4
· Visningar
1 441
Senast: Rialavargen
·
B
Trav Där jag bor är det vägar med mycket trafik. De flesta vägarna är av asfalt också. Jag har närma till en bana för körning där. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Battin
·
Fälttävlan Hej, Har någon erfarenhet av Kentaurs Eventer II?Är det en bra sadel??
Svar
0
· Visningar
1 072
Western Har ni sett denna? http://youtu.be/zxW-OdfKVZs
Svar
13
· Visningar
1 848
Senast: Rialavargen
·
Islandshäst En god vän till mig berättade sin historia om när hon köpte sitt sto från island. Ett fantastiskt fint sto med bra lynne, gångarter... 2
Svar
28
· Visningar
4 725
Senast: glimjandi
·
Western Jag har äntligen provat en annan hovslagare pga av en del strul. Jag var supernöjd med arbetet som min gamla hovis gjorde, man han hade...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Egonson_
·
Western Hittar ni någon häst som inte går rent i dessa filmer? Det blev en liten diskussion om en häst i filmerna nämligen... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 657
Senast: lillaida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka