Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Distans Hej. Jag funderar på att börja tävla mitt varmblodig i distans, men lyckas inte hitta någon klubb att vända mig till. Jag bor och har...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: CK
·
Tävling Min häst tycker ärevarv och prisutdelningar är roliga saker... Lite för roliga... :crazy: Han vet att han snart ska galoppera...
Svar
1
· Visningar
1 074
Western Vad kan det bero på att det är så få tävlande på vissa WRAS-tävlingar? Hör att många får ställa in pga detta... Har ni westernvänner...
Svar
12
· Visningar
1 465
Senast: Tender
·
Western ...en försäljningsvideo! 3 årig quarter till salu. (dom fantastiska omgivningarna hjälper ju till!) :love: http://youtu.be/d6teXri53Os
2 3
Svar
58
· Visningar
5 061
Senast: SAVVY
·
Distans Nu har det kommit ut vilka som ska tävla i midsommar: Seniorer Annelie Eriksson/King Peak Yvonne Ekelund/Baron Grey Star Ella...
Svar
18
· Visningar
3 203
Senast: devere
·
Dressyr Hur små får bettringarna vara på en dressyrtävling??? Jag har ett bridongbett och rider på nu som hon trivs bra med men frågan är om...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: clubman
·
L
Dressyr Hej! Jag är ny till forumet så hoppas det här hamnar på rätt ställe. Jag bor i Sydafrika och har börjat rida igen efter en hiatus på...
Svar
0
· Visningar
879
Senast: LindaSydafrika
·
Hoppning Får man göra det? Även om man har ponnyåldern inne? :)
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: Lady_S
·
Western Jag har ett kanske för många ganska angenämt problem... Mitt sto bara samlar sej mer och mer när jag trycker på henne när vi jobbar...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Domino_s
·
Fälttävlan Kan man det? Jag är lite less på min häst(s bakben) och idag hoppade vi med ett par korta vanliga bakskydd, som han hellre varit utan...
Svar
3
· Visningar
1 521
B
Tävling Jag, vuxen har två hästar den ene är en D-ponny 6 år och den andra är stor häst 3 år. Jag undrar får jag tävla min ponny bland stora...
Svar
2
· Visningar
2 048
M
Western Jag har ett "ganska " jobbigt problem med min herre och det är när vi galopperar går det för fort. Är det någon som har något tips eller...
Svar
6
· Visningar
1 193
Trav Jag sitter och tecknar illustrationer just nu om Ponnytrav, och ska bl.a. göra en bild med en ponnytravkusk som visar vilken utrustning...
Svar
6
· Visningar
1 439
Dressyr Kanske ska förklara min rubrik lite :) Jo det är så att jag har problem med att ha en stilla, stabil och "lång" skänkel när jag rider i...
Svar
11
· Visningar
2 440
Senast: Dagny1
·
F
Fälttävlan Om ungefär en vecka ska jag och min ponny debutera fälttävlan. Men jag har inte riktigt fått klarhet i ordningen. När är det...
Svar
1
· Visningar
858
Distans I TR står det ju att "speciella svårigheter" ska märkas ut och att det ska finnas en alternativ väg. För mig som ännu inte kommit iväg...
Svar
18
· Visningar
2 030
Senast: limona
·
H
Islandshäst Undrar hur man gör en öppna, sluta och bakdelsvändning med lättförklarade ord? Hästen kan nog men själv är jag lite borta...kan göra...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: kryddelydd
·
T
Dressyr Ja, i dressyren har vi ju många regler. Skrivna som oskrivna. Därför tänkte jag liva upp (jo för jag tänkte att detta kanske kan bli en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 995
Senast: Thes69
·
Dressyr Jag har aldrig ridit en dressyrtävling i hela mitt liv. Nu funderar jag på om jag skulle ställa up i en Lc bara för att se hur kass...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 194
Senast: Blomskan
·
Övr. Grenar Hej alla! Av olika omständigheter kan jag inte rida min häst, och vill istället lära henne något roligt. Exempel kan vara spansk...
Svar
6
· Visningar
2 334
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp