Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vi kan väl ta ett exempel för att kunna jämföra svaren; Du kommer till platsen fredag kväll, rider två klasser på lördag fm och sedan...
Svar
8
· Visningar
6 257
Islandshäst Är på G att ev köpa en begagnad Z sadel . Har provat en på min häst som har väldigt kort rygg och den ligger bra och jag tycker den är...
Svar
11
· Visningar
4 358
Dressyr Jag hittade tidningen "Häst och Ryttare" här hemma och läste i den en artikel om Kyra Kyrklund som ju ska hjälpa svenska...
2
Svar
39
· Visningar
4 104
Senast: Deimion
·
N
Islandshäst hej! Jag har blivit medryttare på ett Islandssto som är ca.14 år gammal, hon är i ganska dålig kondition men har inte stått någon...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: ninnie_91
·
Distans På arrangörsmötet i höstas var det ett hallåande om hur tävlingarna skulle ligga eftersom alla ville ha ryttare till just sin tävling...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 900
Senast: lulski
·
Dressyr Kan man i efterhand sy in en dragkedja på ridstövlarna? Mina dödssnygga Königs tävlings/träningsstövlar har blivit för smala, tror...
Svar
4
· Visningar
3 179
Senast: zarmino
·
E
Distans Någon som vet hur det gick i Molst idag? *Hittar inte resultat på hemsidan.
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: FamPont
·
C
Dressyr Tänkte starta min ponny i Lokal tävling för storhäst i slutet av sommaren. är för gammal att tävla ponny sedan länge. Men, vi tänkte iaf...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: Chine
·
Dressyr Snygga tävlingsfrisyrer när man har långt har är väl inget problem, men när man har kort då??? Hur gör ni som har för kort för att...
Svar
8
· Visningar
1 995
Senast: lektra
·
Trav Dilemma: Jag tränar ett kallblod som ännu inte är riktigt klar för att kunna kvala och har tagit hjälp av en släkting när det gäller...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: gurkisch
·
Western Hej, Jag kollade några ggr trail ridning och det känns jätte roligt. Jag undrar.... Om man vill göra detta, ska man då vara medlem av...
Svar
5
· Visningar
1 552
Senast: alexvb
·
Distans Är på jakt efter en sadel som ska passa för distans / långritter i allmänt . Säg runt 3500 :- ´s prisklassen .. tips på vad man kan...
Svar
11
· Visningar
1 590
Dressyr Vad är skillnaden på shortchaps och stövelskaft? I TR står det att i lokal tävling får ridstövlar bytas ut mot stövelskaft ELLER...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: remmis
·
Islandshäst Ska tävla nästa helg för första gången på 7 år i en klubbtävling . Vad är då korrekt klädsel ?? Måste man ha vita ridbyxor ? Jag har det...
Svar
15
· Visningar
1 745
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Finns det någon i vårt avlånga land som ägnar sig åt dressyr med islandshäst i "vanliga klasser"?
2 3
Svar
44
· Visningar
8 511
Senast: ae22ex
·
P
Western Time events och roopingtävling. Vilka ska vara med? Jag ska.... Trail, FSR, flag race och pole bending:D
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Paxinarion
·
T
Tävling ...är det en utbildning oavsett om man ska tävla i dressyr eller hoppning, eller måste man ta två olika kort? Vad brukar det ligga på i...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Thes69
·
Körning Helt ny på de här med körning men det verkar så jäkla kul. Har två små åsnor som jag skulle vilja börja köra tillsammans. Min fråga är...
Svar
1
· Visningar
800
Distans Min arabtjej, 150cm, hade valdigt dålig tråkig skritt - 4-5km/h, verkade tycka det var tråkigt/jobbigt och jag fick driva på hela tiden...
Svar
7
· Visningar
1 965
Senast: Seabisquit
·
Trav Några tips om utrustning eller knep för att få ett 2-årigt varmblod att sluta resa sig? Väl inkörd utan problem, tidigare fin att sela...
2
Svar
21
· Visningar
3 683
Senast: Kellie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Resultat på HD-röntgen
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp