Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Har ridit fälttävlan och hoppning i alla år jag hållt på med hästar och även med min totto som nu inte finns längre på denna jord tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: ricca
·
Islandshäst Har det blivit någon skillnad i det sedan ögondefekten fastställdes? Och har aveln med silverhästar minskat över lag? Kort sagt...
Svar
13
· Visningar
2 017
Dressyr Är det någon som rider så på kandaret? Alltså med kindkedjan genom ringen på bridongbettet istället för under. Funkar det bra?
2
Svar
24
· Visningar
3 734
L
Trav Jag tycker det är intressant o höra hur andra lägger upp träningen för sina hästar. Jag vill gärna veta lite om hur era fortkörningar...
Svar
2
· Visningar
3 754
Tävling I morrn smäller det. Jag ska starta i mitt livs första dressyrtävling.. :eek: Jag har lite dålig koll på det administrativa känner...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Blomskan
·
Tävling Måste samma ryttare visa hästen i gångarter respektive hoppning eller kan till exempel jag visa hästen i gångarterna och sedan en annan...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: tildaosterdahl
·
Hoppning Hej, jag har en grej jag undrar över. Hur mycket svårare är det att hoppa regionalt LB för ponny än Lokalt LB? Och vad är skillnaden...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: tildaosterdahl
·
Tävling Ja, som rubriken lyder, kan jag det? Jag tävlar inte, rider inte ens just nu. Ska/måste jag spara det? Vad händer om jag vill tävla om...
Svar
2
· Visningar
843
Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: sthu
·
Tävling Jag har anmält mig till en tävling. Sista likviddagen är idag och då ska ju pengarna finnas på kontot så de kan dra. Jag satte in pengar...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: Lady_S
·
Körning Jag är ingen vardagsgäst här på forumet så Ursäkta om det finns någon liknande tråd eller om det finns en speciell tråd som det här...
Svar
3
· Visningar
1 360
Senast: Rimfrost
·
Trav Nu står det helt still hos oss. Confesslite fölade igår, allt gick bra, och hon kommer att betäckas om. Men med vad? Vi har bläddrat i...
Svar
18
· Visningar
1 694
Senast: CK
·
Hoppning Ska iväg och tävla imorgon och har blivit tvungen att göra ett hästbyte. Har mejlat dom (fanns inget nummer att ringa förens under...
Svar
3
· Visningar
1 160
Distans Funderade på detta medans jag läste i tråden om för få utövare. Hur började du med distans? Vad var din första kontakt med sporten...
Svar
19
· Visningar
2 216
Senast: Cleese
·
Dressyr Jag behöver tips på kandar! Jag vill ha ett brunt kandar i storlek cob ( :cool: ) som inte kostar en förmögenhet. Jag har letat runt...
Svar
17
· Visningar
2 624
Senast: Breccia_
·
Hoppning Jag har ett stort problem.. Jag jobbar som beridare i ett hoppstall där jag självklart hoppar mycket, både på träning och tävling. Jag...
Svar
7
· Visningar
4 103
Senast: gylle
·
Dressyr Utdrag från Tr i dressyr "Vid regional och nationell tävling kan premier delas ut.Om premier delas ut skall minst anmälnings- och...
Svar
19
· Visningar
2 659
Senast: kryddelydd
·
Trav Har googlat och försökt hitta info om Love You, men inte fått några bra träffat. Någon som vet vart han står nu? och vart man kan få...
Svar
4
· Visningar
1 710
Senast: YW1966
·
Islandshäst Från och med idag så kan Gardar Gíslasons hingst Prins från Knutshyttan titulera sig världens högst bedömda islandshingst! Han fick...
Svar
9
· Visningar
2 851
Senast: Merope
·
L
Körning Hej! Jag letar efter en bra, hållbar tömkörningsgjord som sitter bra på hästen. Jag har kollat på Tärnsjös ( A Ericsson och KG's)...
Svar
9
· Visningar
5 762
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp