Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har äntligen bestämt mig för att låta hästen göra det han gör helst och bäst: dra stockar i skogen. Men jag har ingen utrustning...
Svar
7
· Visningar
1 750
Senast: sthu
·
Trav Jag e beräknad till att få bebbe nästa vecka, den 21:e :love: Men nu till problemet. Jag har en travhäst som har haft en svår skada...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: Armadillo
·
Körning Nu har jag införskaffat bröstsele med baksele och draglinor.... har en liten flakvagn hemma som dragits av shettis, men som vi ska göra...
Svar
9
· Visningar
2 730
Senast: Ridtjejen
·
Hoppning Nu har en liten islandshästryttare förirrat sig in i hoppvärlden, jag har börjat samla på mig en liten hinderpark och nu har jag en...
Svar
5
· Visningar
2 264
Distans ÄNTLIGEN!!! Nu är den nya distanslistan öppnad. Dock är den fortfarande i utvecklingsstadiet, men årets ritter är med. Ni får ha lite...
2
Svar
23
· Visningar
4 810
Senast: mahlmt
·
Dressyr Rider för tillfället med rakt bett men vad jag vet får man inte tävla dressyr med det (fånigt!). Behöver hitta ett bett som är tillåtet...
2
Svar
37
· Visningar
4 495
Senast: AnnBur
·
Trav Någon som vet om Carr & Day & Martins insektsspray har ngn karenstid?? står inget på flaskan och jag har kollat på ST, men hittar...
Svar
5
· Visningar
1 077
I
Islandshäst Jag håller på och kollar annonser för att köpa mig en islänning. <3 Är det bara jag som tycker det eller blir islänningarna bara större...
2
Svar
28
· Visningar
4 082
Senast: Lobelia
·
Distans Hur hinner ni med att träna mer än 1 häst till distans? Om man ska rida långt och långsamt då tar det ändå kanske 2-3 timmar per häst...
Svar
3
· Visningar
1 351
Senast: CK
·
Islandshäst Jag har gjort det! Jag erkänner! Mitt motiv var att göra en testavel för att se om en hingst hade sin färg i dubbel uppsättning. Och...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
31 637
Senast: em76
·
M
Islandshäst Jag har nog dödat min hästs vilja .... Jag har under en tid ridit och bantat min "sengångare" (se annan tråd) men jag tror att nu...
2
Svar
23
· Visningar
3 047
Senast: Elina8
·
Dressyr Hur syndigt är det egentligen att ha en bred, engelsk nosgrimma (utan snokrem alltså) utan att för den skull använda kandar? Alla...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 524
Senast: pinky
·
M
Islandshäst För att göra en historia kort så har granntjejen en häst som när den blir rädd vänder på en "femöring" och springer en liten bit...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: hag391
·
Islandshäst Vad är det bästa eksem täcket och de bästa medel- medicin o.s.v ni haft/har?? Nu menar jag inget billigt sk*t utan riktigt bra grejor!!!
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 247
Senast: Korven
·
Dressyr Jag letar efter ett nytt dressyrträns. Men vad karaktäriserar just DRESSYRträns? Tips på kvalitetsträns som är rimliga i pris? Vill ha...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
16 124
Senast: Chine
·
Hoppning Jag har inte det klassiska problemet "jag hamnar efter i språnget". Mitt problem är att jag rätar upp mig för fort över hinder eller hur...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Licorice
·
Hoppning Hej! Jag är 13 år och vill tävla våran c-ponny i hoppning och ev lite dressyr i framtiden. Men jag undrar, var går dessa...
Svar
5
· Visningar
1 584
V
Western Spinoff på dressyrarnas hot or not.. Så vad gäller inom westernvärlden för tillfället? Inte lika trendkänsligt kanske? :)
2 3
Svar
55
· Visningar
7 149
A
Western Vilka ska dit?Någon som har varit där förut?Första gången för mig.Blir lite lättare klasser då min häst är grön.Men reining e,w.riding d...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: ainavi
·
Fälttävlan gäller det för ryttare eller ekvipage? Min häst blev skadad på förra terrängträning och är därför ute denna sesongen, ska testa en...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp