Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som ska va med och tävla på Åland eller är intresserad av att tävla då? :) PROPPEN kolla gärna! :)
Svar
0
· Visningar
737
Senast: JennyK94
·
Dressyr Är egentligen hoppryttare men tävlade dressyr på ponny för något år sedan... Bästa "mjuk ridet, bra sits med stilla hand" sämsta... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
21 880
Senast: Pallen
·
F
Islandshäst Är helt nybörjare på islandshästar, men är sugen på att tävla så småningom.:D Men kan någon vänlig själ förklara vad alla beteckningar...
Svar
11
· Visningar
7 916
Senast: Essberg
·
Hoppning Nu är jag lite tävlingssugen igen efter "100 års" uppehåll. Dock har jag numera en islänning som jag hoppar med och inte längre stor...
Svar
11
· Visningar
2 433
Dressyr Jag har nyligen introducerat min häst på kandar. Hade inställningen att jag förmodligen skulle behöva fixa, trixa och nixa med olika...
Svar
16
· Visningar
3 328
Senast: mackan
·
Dressyr Har spanat in på Prestige ngt svängd dressyrgjord. Är den bra ?
Svar
0
· Visningar
1 170
Senast: steril
·
Övr. Grenar Finns det någon ren och bra galoppkanal att se utöver ATG?
Svar
6
· Visningar
1 646
Senast: clusia
·
Dressyr Märke och modell. Blev denna till min dam men skulle vara roligt att veta märket!
Svar
2
· Visningar
1 475
Senast: MaRomer
·
Körning Någon som vet vad det kan vara på svenska? Det är alltså såna här redskap som används i jordbruk med hästar, dvs som...
Svar
3
· Visningar
1 211
Senast: lady_vip
·
H
Hoppning På påskafton den 23 april ska jag ut och tävla för första gången med min medryttarhäst. Det är även första tävlingen för min del också...
Svar
7
· Visningar
3 321
Western Jag har börjat att titta efter hingst till mitt sto E: ZZ Top Whiz U: Opposites attract, hon är avelsvärderad på 43 p så jag letar efter...
Svar
2
· Visningar
1 550
Hoppning Jag har inte hoppat speciellt mycket innan jag köpte min nuvarande häst, och eftersom han var felriden när jag köpte honom så började...
Svar
5
· Visningar
4 640
Körning Hej! Köpte för ett tag sedan ett gäng gamla selar och då medföljde det ett huvudlag och ett par bett varav det ena var en mycket vacker...
Svar
13
· Visningar
1 933
Senast: lillsyrran
·
Fälttävlan ja, så var det äntligen dags för min debut på fälttävlansbanorna. Tog ft-kort för 2 år sedan och har tränat flitigt med olika hästar...
Svar
7
· Visningar
1 644
Dressyr Min dam har en knöl på halsen ( som blivit undersökt utav veterinär och tydligen är det hennes gamla chip som det blivit vävnad runt och...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Krockodil
·
Western Jag är sugen på att börja med western. Rider idag "dressyr" eller vad man vill kalla det (influenser från islandshästtiden + lite...
Svar
13
· Visningar
3 254
Senast: Lager
·
Distans Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: älgen
·
F
Körning Hej! Äntligen har jag uppfyllt mina dröm och köpte skånsk åkvagn från Piteå och tåg den till Finland. Här finns det inte så många...
Svar
2
· Visningar
1 724
Hoppning Hur är det nu då? Ska starta min unghäst (6år) första utetävlingen för i år. Har anmält 1.15m och 1.20m på lördag resp söndag, det är...
Svar
2
· Visningar
2 873
Senast: bapro
·
L
Trav Vill ha lite feedback gällande val av hingst till mitt sto.. Vad tror ni om dessa val...
Svar
3
· Visningar
1 764
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka