Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Så är en ny dressyrsadel beställd. Men långa stroppar! Hästen har i vanliga fall en 130 gjord till sin hoppsadel, men skulle även...
Svar
15
· Visningar
1 888
Trav Undrar vad era tävlings hästar äter och hur mycket ? Har en 2 åring som tränas för kval och undrar hur mycket kraft foder man ska ge...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Angelique
·
M
Distans Har ett fyraårigtvarmblodssto som troligen inte blir något på banan som jag tänkte börja rida distans med. Hon är idag inte inriden men...
Svar
4
· Visningar
1 201
Senast: mahlmt
·
Dressyr Jag har en gammal valack som jag håller igång lite lagom för att han ska hålla sig frisk längre. Nu har han fått ont i ett bakknä och...
Svar
3
· Visningar
1 604
Senast: IngelaH
·
Körning Jag vill bara bolla lite ideer och tankar med er om min ide så snälla inga negativa kommentarer:) Jag har en sk skitsele till min...
Svar
7
· Visningar
1 429
Trav Hej... Har hört så mycket omkring detta med halvrunda skor, men aldrig behövt använda de själv förrän nu, de är de ända min häst går...
Svar
0
· Visningar
1 094
Fälttävlan Har scannat igenom TR men inte lyckats hitta något om det. Är möjligheten att rida lätt i dressyrprogrammet på en 4-åring...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Novali01
·
Trav Är det nån som har någon info om Mercedes November?:)
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Maxkingen
·
Fälttävlan Är det inte dags för säsongens första tävlings tråd nu?? Tågarp har inte fått någon så Udden får vara först ut. Vilka ska dit? Vad...
Svar
13
· Visningar
1 709
Senast: shady
·
Dressyr Har en liten fråga om hur ni rider bytena i serier på tävling. Lägger ni det så mittenbytet kommer på medellinjen? För det är väl så det...
Svar
11
· Visningar
1 593
Senast: Cettan
·
Hoppning Söker bra löshoppningsövningar som framför allt är till för att ponnyn ska få tänka lite. Inte bara hoppa högt. Kombinationer är bra...
Svar
2
· Visningar
1 267
Senast: Buck
·
Distans Jag skulle vilja be dem av er som är medlemmar i SAHF och som är intresserade av att det läggs focus på en medveten avel för distans...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 026
Distans Hej! Tänkte bara säga att Rimborittens egen websida inte existerar längre, utan allt som rör ritter arrangerade av Roslagens Rid- och...
Svar
6
· Visningar
1 933
G
Dressyr Ska starta LB:1 imorgon och funderar på hur lång tid man kan räkna att varje ekipage tar? 3-4 minuter? Startar rätt tidigt i klasserna...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: AnnBur
·
Trav http://travnet.se/StartPage/ http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article12869494.ab Man har väl inte för inte jobbat med...
2
Svar
25
· Visningar
3 261
Fälttävlan Borde nog gjort en egen tråd i stället för att frågat i en helt annan tråd. Hur rider man volten i trav lättridning där man ska länga...
2
Svar
23
· Visningar
5 249
Senast: Estivuz
·
Hoppning Jag har försökt läsa TR men jag förstår inte riktigt, så det är bättre att vara på säkra sidan. :) Om man har en 7 årig ponny, måste...
Svar
2
· Visningar
1 243
Senast: Lazetti
·
H
Hoppning http://www.youtube.com/user/HoppryttareOlivia Där har ni en film från idag. Vill ha massor av tips hur jag ska få en bättre sits osv...
Svar
14
· Visningar
2 018
Western Är de nå vettiga, nu tänker jag främst på de mörka med antingen blått eller grönt rutmönster. Modellerna heter Laredo och Austin. Har...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: Piraja
·
Dressyr jag har ett sprenger wh ultra på min häst som han trivs bäst på, det är det bettet som har en rulle på mittdelen (tredelat bett i mina...
Svar
1
· Visningar
1 320
Senast: AnnBur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp