Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Borde nog gjort en egen tråd i stället för att frågat i en helt annan tråd. Hur rider man volten i trav lättridning där man ska länga...
2
Svar
23
· Visningar
5 256
Senast: Estivuz
·
Hoppning Jag har försökt läsa TR men jag förstår inte riktigt, så det är bättre att vara på säkra sidan. :) Om man har en 7 årig ponny, måste...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Lazetti
·
H
Hoppning http://www.youtube.com/user/HoppryttareOlivia Där har ni en film från idag. Vill ha massor av tips hur jag ska få en bättre sits osv...
Svar
14
· Visningar
2 028
Western Är de nå vettiga, nu tänker jag främst på de mörka med antingen blått eller grönt rutmönster. Modellerna heter Laredo och Austin. Har...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: Piraja
·
Dressyr jag har ett sprenger wh ultra på min häst som han trivs bäst på, det är det bettet som har en rulle på mittdelen (tredelat bett i mina...
Svar
1
· Visningar
1 325
Senast: AnnBur
·
Övr. Grenar Jag är så grymt imponerad av denna häst, han har nästan blivit min Milton eller Baloubet i galoppvärlden :love: Det ser så enkelt ut...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: fleur
·
Islandshäst Jag är uppvuxen med islandshäst men har av olika skäl, inte hållit på med hästar övht på många år. På mitt jobb fick jag i vintras se...
Svar
10
· Visningar
1 806
Senast: Elina8
·
Trav Jag försöker hitta någonstans man kan hitta en mode sele att köpa. Men har letat på nätet och kan inte hitta en sådan. Jag tycker bättre...
Svar
9
· Visningar
2 032
Senast: Russin8
·
Islandshäst Funktionen "Paddock" i WF, är det bara hästägare med registrerade gårdsnamn som kan se sin samlade hästflock :D där? Jag äger två...
Svar
17
· Visningar
2 216
Trav vart hittar jag på det på nätet? Hittar några men de är flera år gamla. Skulle vilja se det som sändes igår kväll.
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: jassica
·
J
Dressyr Som rubriken säger, vilka klasser får jag starta i under samma tävling? Jag rider ponny på lokal/regional nivå. Vissa tävlingar...
Svar
5
· Visningar
1 528
Dressyr Snabbt svar så jag inte beställer helt fel strl! Har provat sadel men kommer inte alls ihåg vilken strl jag skulle ha. Och nu finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 694
Senast: MaRomer
·
E
Dressyr Hej, mitt namn är Erica och jag ska snart nog bli medryttare på ett halvblod. Min fråga är om ni har några tips på bra dressyr övningar...
Svar
1
· Visningar
977
Dressyr Jag måste bara få beklaga mig lite! I söndags var jag ute på en LB:3. Fick till en superframridning, med mycket energi i hästen och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 366
Trav Hej. Hur ser man att en travhäst värmer bra inför ett lopp? Vet att blank päls och att den klipper med öronen är ett bra tecken, men...
Svar
11
· Visningar
1 541
Senast: MajLill
·
Dressyr Nu vet jag inte om den hamnar rätt här men annars får mod flytta den. Men jag tänkte att det handlar om en dressyrhäst.. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
3 902
I
Dressyr Jag går i förberedelsetankar och funderar hur jag ska lägga upp ett träningsprogram för våren för att förbereda min häst på bästa sätt...
Svar
14
· Visningar
4 249
Senast: Prinzess
·
Trav Min sambo har haft noll erfarenhet och intresse av hästar,men sen jag tog hem min foderhäst nu i januari så har det väckts ett ganska...
Svar
8
· Visningar
1 718
Senast: Fibusen
·
Tävling jag ska antagligen starta en Klubbhoppning med min ponny. Hon är vaccinerad typ 7 dagar försent eller vad det är, får man fortförande...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Cettan
·
Trav Stall Göteborg gör sin första start ikväll och den är på Åby, funderar på om jag ska åka dit, någon annan som ska dit? vore kul att ses...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: hallonsaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Avmaskning trots nollat träckprov?
  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp