Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Någon mer som ska vara funktionär under EM? Vad ska ni pyssla med? Själv kommer jag vara på dressyrens showoffice.
Svar
1
· Visningar
764
Senast: zarmino
·
Gnägg Sago/fantasy inspirerade namn som börjar på J.... Har jättesvårt att komma på namn till årets fölungar behöver både sto och hingst namn...
2
Svar
23
· Visningar
3 169
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Mauen
·
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Mauen
·
Gnägg Funderade på det idag. När anses egentligen en häst som "gammal"? När anser du att en häst börjar bli gammal? Anledningen till att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 133
Senast: c0pyright
·
  • Omröstning
Gnägg På de flesta stall med "all inclusive" där foder/ strö och liknande ingår så ingår 1 bal/ vecka (vid löst strö har jag varit med om 1...
2
Svar
35
· Visningar
2 598
Senast: Bison
·
Anläggning Har sett i mitt Facebook-flöde att en del rider i ridhus med takstolar i fackverkskonstruktion, och vid första anblick kan jag ju tycka...
Svar
9
· Visningar
3 875
Senast: Snubbelfot
·
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Mauen
·
Hästmänniskan Hjälp!! Min.kompis blir så sjukt märkvärdig när det går bra för henne och när hon själv inte tävlar hänger hon på Equipe och kommenterar...
Svar
14
· Visningar
1 798
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Både jag och min sambo tycker hästar och ridning är roligt, vi bor på en mindre gård där förra ägaren lämnade hagarna nästan kompletta...
2
Svar
28
· Visningar
3 283
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Jag har hittat en annons på en häst som är 14 år och importerades från Danmark för ca. 1 månad sedan till ett mindre försäljningsstall...
2
Svar
30
· Visningar
5 667
Senast: Nalasmatte
·
Ekonomi & Juridik Letar efter ny ridhäst och har svarat på en hel del annonser men typ en promille har svarat tillbaka (annonser utan telnr, bara mail)...
2
Svar
23
· Visningar
2 757
Senast: Qureida
·
Gnägg Min dotter vill jobba med hästar och funderar nu lite på vad hon ska välja för gymnasium. Naturbrukslinje med hästinriktning eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 168
Senast: Torill
·
Hästmänniskan Kan man packa silageplast som ska återvinnas via Svepretur i vanliga svarta sopsäckar, eller måste man packa det på något speciellt...
2
Svar
24
· Visningar
4 805
Gnägg En märklig fråga från någon som varit hästägare flera gånger men det var så länge sedan och jag tror jag var för ung för att fatta allt...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 223
Senast: Targa
·
Anläggning Jag måste grusa en del av hagen. Av två orsaker, mycket lera och min ena häst har fått fång så under de jobbiga perioderna vill jag...
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: TinyWiny
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 718
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vad kan man ta för att låna ut en välutbildad d ponny på 18 år på foder? Vad är rimliga krav att ställa? Vi vill gärna att hästen står...
Svar
14
· Visningar
1 510
Hästmänniskan Hej allihopa! Det är så att jag just nu studerar utomlands i Japan, har gjort det sedan september förra året och ska vara här tom...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Lipperta
·
Ekonomi & Juridik Säkert en helt självklar fråga men jag blir så frustrerad så jag måste ändå höra mig för. Har haft hästen utlånad på foder och i avtalet...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp