Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Undrar om någon kan svara på hur mycket man måste kunna om ridteknik för att bli medryttare eller skötare..? Har hållit på med hästar i...
2
Svar
20
· Visningar
6 165
Senast: kossankaj
·
Anläggning Hur tar ni hand om ert gödsel? Bränner ni? Bonde? Tänker på oss med lite mindre stallar.
2 3
Svar
41
· Visningar
4 188
Senast: kol
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, hur gör ni som jobbar kontorstider med hovslagare och veterinärbesök? Jag har jobbat oregelbundna tider och pluggat...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
9 319
Senast: bettysmatte
·
Gnägg Tar denna diskussion separat från "annonsera mera" tråden. Tycker ni det är ok att sälja en häst som är konvalescent eller under...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Jag ska nu för första gången sälja en av mina hästar. Pga gammal skada som köparen känner till säljs han billigt. Jag vill skriva in i...
2
Svar
22
· Visningar
2 892
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Har jag försökt söka efter med dåligt resultat. Dock vet jag att liguster, digitalis, idegran och stormhatt är giftigt. Men vad mer då...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Krans
·
Ekonomi & Juridik Frågar åt en vän, hen är anställd hos en ganska känd arbetsgivare i Tyskland. Uppsägningstiden är 2 veckor. För över 2 veckor sedan sa...
2
Svar
24
· Visningar
4 076
Senast: Sporthorse
·
Anläggning Det är ett par gropar i stallgången. Hur lagar man det enklast och bäst?
Svar
7
· Visningar
2 674
Senast: Nebraska
·
Anläggning Hej! Här börjar planeras för att bygga ett vindskydd för att kunna ha hästar på lösdrift hemma. Nu står mina hästar hos andra på...
Svar
10
· Visningar
13 247
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Hej där! Detta gäller inte mig utan hjälper en vän :) "Jag hyr ett helt stall, det finns fyra boxar och jag har två hästar, stallet...
Svar
5
· Visningar
4 600
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Lite konstig rubrik kanske :angel: Jag har varit hästmänniska större delen av mitt liv och tidigare haft egna hästar. Hästarna var...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 546
Senast: Bri
·
Gnägg Hej! Jag ska skaffa egen häst/ponny efter sommaren och jag vill gärna köpa D-ponny men vet inte om det är en bra idé.. Jag är ca 170cm...
Svar
8
· Visningar
1 358
Hästmänniskan Jag vill studera till sjuksköterska, finns både på campus och på distans. Däremot är båda studieorterna 1 timmas bilväg från min stad...
Svar
17
· Visningar
2 895
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Jag undrar om det finns firmor eller privatpersoner som man kan anlita för att köpa och frakta hem en hästtransport från England till...
Svar
8
· Visningar
1 703
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Hej hörrni, behöver hjälp nu! Jag har en foderhäst, och har kort och gott hört genom rykten att ägaren är ''jagad'' av kronofogden. Hur...
2
Svar
27
· Visningar
4 281
Gnägg Hittade just denna - Wikiloc https://sv.wikiloc.com/wikiloc har använt runkeeper innan och lite andra "appar" bla emondo osv. vad...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Smulan75
·
Ekonomi & Juridik En häst blir röntgad på klinik. Det är en vanlig röntgen av den typen man gör vid försäljning och inte för att det finns något direkt...
Svar
6
· Visningar
1 543
Gnägg Har länge saknat en tråd där vi alla gemensamt kan skriva om våra "dagens ridpass", visserligen dyker det upp ett par sådana inlägg i...
Svar
3
· Visningar
818
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Velony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp