Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Är en 15-årig tjej som drömmer om en egen häst tillsammans med min 23-åriga storasyster. Jag har ridit i ett år på ridskola...
2
Svar
20
· Visningar
3 033
Ekonomi & Juridik Vad finns det för smidiga program för att hantera ekonomi och administration i mindre företag/föreningar? Om man vill hantera...
Svar
9
· Visningar
1 412
Senast: svea
·
Hästmänniskan Nu när det syns i medier på olika vis om dessa män som utnyttjar tjejer och kvinnor börjar jag fundera kring det. Har ni haft bekymmer...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 487
Senast: Novali01
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 073
Senast: ameo
·
Gnägg Igår fick min älskade pensionär vandra vidare, och det gör så ont så ont, efter 12 år tillsammans. Tårarna slutar inte rinna, det gör...
Svar
15
· Visningar
2 172
Senast: cello
·
Gnägg Har ni sett det? Jag har träningsvärk i magen av allt skratt så jag måste dela med Buke :rofl::rofl::rofl::rofl:
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan Mitt namn är Alice och jag kommer från Skåne, det är så att jag söker en häst som är inom 5 000 kr. Jag har hittat en mycket fin häst...
2
Svar
22
· Visningar
3 929
Senast: Snubbelfot
·
Gnägg Hej! Har nu hittat vår häst och ska teckna försäkring. Fått förslag från Agria på A1 Safe Liv på 100 000;- och A2Limited 50 000...
Svar
14
· Visningar
1 784
Senast: Lobelia
·
Gnägg Någon mer som ska vara funktionär under EM? Vad ska ni pyssla med? Själv kommer jag vara på dressyrens showoffice.
Svar
1
· Visningar
764
Senast: zarmino
·
Gnägg Sago/fantasy inspirerade namn som börjar på J.... Har jättesvårt att komma på namn till årets fölungar behöver både sto och hingst namn...
2
Svar
23
· Visningar
3 158
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Mauen
·
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Mauen
·
Gnägg Funderade på det idag. När anses egentligen en häst som "gammal"? När anser du att en häst börjar bli gammal? Anledningen till att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 114
Senast: c0pyright
·
  • Omröstning
Gnägg På de flesta stall med "all inclusive" där foder/ strö och liknande ingår så ingår 1 bal/ vecka (vid löst strö har jag varit med om 1...
2
Svar
35
· Visningar
2 558
Senast: Bison
·
Anläggning Har sett i mitt Facebook-flöde att en del rider i ridhus med takstolar i fackverkskonstruktion, och vid första anblick kan jag ju tycka...
Svar
9
· Visningar
3 870
Senast: Snubbelfot
·
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Mauen
·
Hästmänniskan Hjälp!! Min.kompis blir så sjukt märkvärdig när det går bra för henne och när hon själv inte tävlar hänger hon på Equipe och kommenterar...
Svar
14
· Visningar
1 779
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Både jag och min sambo tycker hästar och ridning är roligt, vi bor på en mindre gård där förra ägaren lämnade hagarna nästan kompletta...
2
Svar
28
· Visningar
3 251
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Jag har hittat en annons på en häst som är 14 år och importerades från Danmark för ca. 1 månad sedan till ett mindre försäljningsstall...
2
Svar
30
· Visningar
5 606
Senast: Nalasmatte
·
Ekonomi & Juridik Letar efter ny ridhäst och har svarat på en hel del annonser men typ en promille har svarat tillbaka (annonser utan telnr, bara mail)...
2
Svar
23
· Visningar
2 747
Senast: Qureida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp